Hvilken sang har du dilla på akkurat nå.

Alaska

Forelsket i forumet
Skuddårsspirene 2024
En sånn dele sang tråd er gøy.
Dagens låt:


Laleh - Framåt

Endelig litt energi og det er bursdagen min ❤️
 
Waterloo frå Mamma Mia

Generelt dilla på MIKA. Prøver å overtale kona til å kalle knerten Mika. Men Mika og Mina vart visst litt for like namn på ungane :laughing002
 
Helt merkelig. Er en person som hører myye på musikk til vanlig, men når jeg er gravid klarer jeg ikke høre på noen ting. Kanskje radio når jeg kjører bil bare, men ikke slik jeg bruker :hilarious:
 
Når jeg bestemmer musikk selv er det Ed Sheeran som går på repeat, både ny og gammel musikk fra han. :)
 
Vil ikke si jeg har dilla på, men både Queen of Kings og Cha Cha Cha fra MGP sitter fast.
 
Helt merkelig. Er en person som hører myye på musikk til vanlig, men når jeg er gravid klarer jeg ikke høre på noen ting. Kanskje radio når jeg kjører bil bare, men ikke slik jeg bruker :hilarious:
Jeg er aaaakkurat lik! o_O
 
Hehe så gøy :hilarious: Jeg tror det er for jeg er så emosjonell å hormonell når jeg er gravid. Blir for mye følelser med musikk:hilarious:
Haha, sant! Jeg blir også bare sliten av bass, irritert hvis ting går for treigt eller kvalm av gjentagende ting, så det skal nå ikke være lett haha ⭐
 
Back
Topp