Hvilken saft?

ver0

Forelsket i forumet
Gir dere til deres søte små? 

Drikker sjelden saft vi.
Har ei flaske saft stående i skapet som vi bruker ved sykdom, og da går det i solbærsirup[:)]

appelsin sAft uten sukker 

husholdnings saft, nora [:D]

blåbær - lerum eller husholdningssaft

lerum husholdningssaft. eller lerum solbærsirup[:D]

Lerum - solbærsirup ,eller blåbærsaften eller hylleblomst saften til IKEA...
Men nå har jeg kokt saft selv ,så her er det den det går i nå[:D]
(Solbær,blåbær,bringebær og jordbær saft[:)])

Han her får de små glassflaskene fra Nestlè med gul eller rød saft. Blander de ut med vann jeg.

den som er ment fra 1år og oppover,med sugerør (kan hende det er jus)
eller smoothie fra nora,blanda med litt vann

Vi har alltid en flaske gul og en flaske rød saft stående. Stort sett.

Og en blåbærsaft.

Ingen saft, vi drikker vann [:)]

her går det i blåbærsaft ved sykdom.. Bare pass på at det ikke er kunstigsukker... Det er ikke bra for de små.. De saftene som det ikke er sukker i så er det som regel kunstigsuker...[;)]

Ok, så husholdningsaft er helt greit?[;)] Jeg vil heller han skal få saft på bursdagen enn brus, så da er det godt me litt tips :)

Vi bruker bringebærsafta fra Nora! Den er UTROLIG god...

Ikke noe light til små barn. [:D]

Så det var flertall i Nora og Lerum[:)] Kanskje vi skal se om vi finner en god fra di [:D] Takk for hjelp damer

ORIGINAL: Tullerusket

Han her får de små glassflaskene fra Nestlè med gul eller rød saft. Blander de ut med vann jeg.

samme her[:)] Får en sjelden gang i blant, men han er stort sett fornøyd med å få mm og vann[:)]

ORIGINAL: skruen med spire

blåbær - lerum eller husholdningssaft

jepp

vann eller utvanna juice (ikke fra konsentrat, pappaen drikker kun slik juice [;)])

Får veldig sjelden saft. Vi drikker ikke saft her. Men de gangene hun har fått smake så har det vært det som har vært tilgjengelig og det har vært Fun Light

han får ikke saft! men hender han får en flaske med 70% vann og 30% eplejus[:)]

Back
Topp