Hvilken søskenvogn?

Nullenusken

Forumet er livet
Virker som om vi er en del som får to tette her....
Har dere begynt å tenke på søskenvogner?
Jeg kikker og kikker, men finner ikke den "perfekte".... var MYE enklere å finne singelvogn! hehe...
Blir mest brukt til og fra barnehage/butikk osv... Kommer til å bruke singelvogner når vi er begge to antakelig....

Har sett litt på Babyjogger City Mini... har den i singelvogn og ELSKER den...

Har funnet ut at vi dropper å ha bag på pga sannsynligvis stort barn, så den må ha full liggestilling.... Tar heller eventuelt en softbag eller pose....
Vil også ha separate kalesjer....

Her blir det nok en TFK Twinner Twist eller en Mountain Buggy. Kravene er: to kalesjer, fire solide jul, hardbag, justerbart håndtak og helst håndbrems... emoticon

Her har vi TFK sin til mine to!! Den vognen er virkelig til å anbefale. Har brukt den masse og er superfornøyd. Kommer til å bruke den igjen nå når det kommer en til. Vi hadde bag på den ene siden til å begynne med, og anbefaler deg egentlig dette for da slipper babyen å få vind og slikt rett på seg, siden den blir liggende forover. Blir mye lunere med en bag på!

Det er akkurat slik vogn som du har linket til her i inlegget over vi har!! Er superfornøyd. Bestilte den faktisk på kiddies 24 og!!

Jaa, blir å å bestille dær om vi skal ha :) Tror det blir en sånn iogmed at minin bare e 21mnd når neste kommer :) greit å ha utover sommern/høsten og sånns om iår så varte jo høsten helt til desember, så ser for meg at den blir mye brukt :)

Kjenner jeg ikke helt greier å tenke for mye på sånne praktiske ting før jeg har passert 12-ukern...
Men tipper vi kommer til å satse på søskenvogn i tillegg til enkeltvogn så jeg har mulighet å trille og hente litt tidligere i bhg når jeg er hjemme. Har ca 20 min å gå til bhg så med en 2-åring etter en slitsom bhg-dag tenker jeg det er godt å ha en vogn å sitte i på vei hjem.
Mulig vi bare følger med på bruktmarkedet og hopper på noe som ser fornuftig ut. Vi har begrenset med vognplass inne i huset, så vil tro søskenvogna må stå i garasjen, da er det nok greit å ha med softbag så jeg kan ta denne inn i huset så den er varm og god til bruk...
Og så tviler jeg på at jeg får gjennom 2 splitter nye vognkjøp, og fiiiin enkeltvogn er førsteprioritet

Vi hadde en OTH mountain buggy. Veldig fornøyd med vogna, men den ble svært lite brukt. Jeg endte opp å ha den yngre i babybjørn/baresjal og den større i enkeltvogna eller handlevogna ( i butikken altså ). Når de ble større hadde jeg en enkel paraply trille fra Esprit som jeg brukte på reiser osv. Men vil man ha søskenbogn er OTH virkelig å anbefale!!

Back
Topp