Hvilken rugedag?

Nora87

Flørter med forumet
Dere som tester ofte… hvilken rugedag fikk dere positiv test?

Er i rugedag 6 (innsett av 5-dagers blasto 6 dager siden).

Hvis jeg ser på testen ved veldig mye lys og riktig vinkel kan jeg gjette at det er en skygge der (vanlig babyplan). Men ingen strek. Er håpet ute?
 
4 dager etter blasto:

C353328E-0D0C-4D69-AEA7-9CF2A3212C46.jpeg
 
Her er det jo strek! ❤️
Shit, føler at håpet er ute for meg.

Men mange får ikke strek før nærmere testdag heller. Varierer veldig fra person til person :)

Kjenner meg igjen i pessimismen (/realismen), men krysser fingrene litt til for deg ❤️
 
Takk, håper jo litt fremdeles. :D Men har allerede begynt å planlegge fordan vi får tak i pengene for neste forsøk. Og har ikke betalt regningen for første ennå. :D Har også fått henvisning til offentlig men kan jo prøve mens vi venter - hvis vi får råd til det.

Når jeg ble gravid i fjor fikk jeg veldig svak strek ca 12-13dpo. Og fikk ikke positiv digital før IKM. Så jeg tror jeg har lav stigning? Mistet i fjor men ikke pga lav hcg, mistet rett før 2. trimester og alt var bra med morkaken og ect.
 
Det er laget mange tråder om dette. Om du bruker søke-funksjonen vil du få mange treff :) Var nyttig for meg i alle fall.
Det jeg konkluderte med var at det ikke var noen fasit - det varierer veldig fra person til person :)
 
Takk, håper jo litt fremdeles. :D Men har allerede begynt å planlegge fordan vi får tak i pengene for neste forsøk. Og har ikke betalt regningen for første ennå. :D Har også fått henvisning til offentlig men kan jo prøve mens vi venter - hvis vi får råd til det.

Når jeg ble gravid i fjor fikk jeg veldig svak strek ca 12-13dpo. Og fikk ikke positiv digital før IKM. Så jeg tror jeg har lav stigning? Mistet i fjor men ikke pga lav hcg, mistet rett før 2. trimester og alt var bra med morkaken og ect.

Høres jo livende ut at du tidligere har hatt "sen" test og vært gravid :)

Trist å høre om lille du mistet, kondolerer.
 
Back
Topp