hvilken rugedag?

11Giggs

Forumet er livet
Marsboerne2017
Jeg lurer litt på hva dere mener jeg.
Hade som kejnt uttak på fredag og innsett på mandag. Hvilken rugedag mener dere jeg er på? Jeg har tenkt at befruktning var på lørdag. Er vel i teorien på rugedag 5 idag eller?

Rugedagen starter den dagen du setter inn. (du "ruger" jo ikke paa noe foer det [;)])

ah men da forstår jeg [:D]
Ikke så greit detta her [8D]
Da er jeg på rugedag 4 da ? [;)]

ORIGINAL: Nesing

Rugedag 1 var for meg dagen jeg hadde innsett. Selv om eggene er befruktet før de settes inn, kan de jo ikke feste seg av den grunn [;)]. Egget bruker flere dager på å eventuelt implantere seg. Hadde testdato 14 dager etter innsett, på rugedag 15 (men testet pos mye tidligere). 

Hvor tidlig testet du da? positivt [;)]

ORIGINAL: 11Giggs

Rugedag 1 var for meg dagen jeg hadde innsett. Selv om eggene er befruktet før de settes inn, kan de jo ikke feste seg av den grunn [;)]. Egget bruker flere dager på å eventuelt implantere seg. Hadde testdato 14 dager etter innsett, på rugedag 15 (men testet pos mye tidligere). 

Rugedag ni, på ettermiddagen! Da var det INGEN tvil om pos test, gitt [;)]. Hadde egentlig ikke tenkt å teste så tidlig, for jeg visste at faren for falsk pos var til stede (grunnet EL-sprøyten) samt at jeg jo kunne risikere å ha en kjemisk graviditet. [:)][:)]

Ja for nå fikk ikke jeg lyst til å snik teste før testdato [8|]
Hvor lenge sitter EL sprøyta i ?

Rugedag ni, på ettermiddagen! Da var det INGEN tvil om pos test, gitt [;)]. Hadde egentlig ikke tenkt å teste så tidlig, for jeg visste at faren for falsk pos var til stede (grunnet EL-sprøyten) samt at jeg jo kunne risikere å ha en kjemisk graviditet. [:)][:)]

Ja for nå fikk ikke jeg lyst til å snik teste før testdato [8|]
Hvor lenge sitter EL sprøyta i ?

Tror det varierer fra person til person..

hmmm så enkelt det skal være da [8D]

Haha er det i det heletatt noe som er enkelt i denne processen??

ORIGINAL: Kanskje snart?

hmmm så enkelt det skal være da [8D]

Haha er det i det heletatt noe som er enkelt i denne processen??

he he nei du har rett [8D]

Back
Topp