Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble litt forvirra fordi jeg hadde innsett den 03/07 og legen har gitt meg blodprøve rekvisisjon og det står at jeg skal ta blodprøve i morgen den 14/7. Jeg også husket det slik som du sier så jeg skal ta den prøve på tirsdag tror jeg,ikke i morgen!Det er jo stengt på Riksen,ingen kan skjekke det blodprøve svaret for meg uansettPå Riksen tester de rugedag 12, og da teller man ikke med innsettdagen. Jeg hadde innsett 31/1 og testet 12/2.
Går sikkert fint å ta den en dag før... HCG stiger fortere i blod enn urin, og jeg har ligget godt over 25 som er grensa for positiv test alle mine tre positive tester på RD 12. Det laveste jeg har hatt var 47 ved fryseforsøket som jeg mistet i uke 6. Da fikk jeg imidlertid ikke utslag på CB hjemme samme dag... På begge ferskforsøkene har jeg ligget rundt 200 på RD 12.Jeg ble litt forvirra fordi jeg hadde innsett den 03/07 og legen har gitt meg blodprøve rekvisisjon og det står at jeg skal ta blodprøve i morgen den 14/7. Jeg også husket det slik som du sier så jeg skal ta den prøve på tirsdag tror jeg,ikke i morgen!Det er jo stengt på Riksen,ingen kan skjekke det blodprøve svaret for meg uansett![]()