Hvilken rieteller har dere?

Majja83

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Og er dere som har fått testet fornøyd med den?
 
Jeg har lastet ned den som heter rieteller. Lilla bakgrunn med en dame i profil. Har ikke fått testet den enda :)
 
Jeg har lastet ned den som heter rieteller. Lilla bakgrunn med en dame i profil. Har ikke fått testet den enda :)
Android eller iPhone?
Har Android og får bare opp en med en sort stoppeklokke. Usikker om jeg liker den helt.
 
Det brukte jeg ikke.. skjønte tegninga når jeg våknet brått med rier på ca 1 min, og da vannet gikk etter to rier kom de med ca 1 min mellomrom etter det. Hadde imidlertid planer om å bare bruke den i pretlife appen, kan ikke gå god for den i ettertid, da..
 
Jeg brukte den som heter rieteller på iphone og var godt fornøyd med den! Enkel i bruk og lett å lese av.
 
Rieteller i preglife appen var ok. "contraction counter" med blå firkant og et lyn som logo var også ok.
Forsåvidt ikke så spennende egentlig, når eg hadde intense rier hjemme orka eg ikke og mannen brukte rundeteller på mobilens stoppeklokke, tok rundetid for hver rie som startet. Er jo fra start til start som er poenget.

På sykehuset holdt det i massevis med målingene de gjorde, hadde ikke behov for å telle noe ekstra. Ganske kjedelig.....og med rier hadde eg nok med de uten p styre med telefon.
 
Mannen lastet ned det første som dukket opp - tror detvar "rieteller" og han synes den var grei nok. da jrg måtte følge med selv brukte je bare den fra preglifeappen. orket såvidt å trykke på den.
det morsomme er jo at je for det meste trodde alle riene mine varte i ca 20 sekunder ca- mens alle var jo over minuttet lange;)
 
Back
Topp