Bkno6660792
Første møte med forumet
I fjor tok jeg og mannen min opp et forbrukslån etter at en inspeksjon avslørte råte i badegulvet med formasjon av sopp-sporer. Det kostet oss ca. 140.000 å utbedre...penger vi ikke hadde tilgjengelig på den tiden. Huset ble kjøpt for 4 år siden, og det er ikke akkurat en enkel (eller rask) prosess å få tilbake penger fra selger.
Forbrukslånet har en effektiv rente på nesten 20%, og det irriterer meg at jeg ikke klarer å bli kvitt det raskere. I ettertid ser jeg at vi har vært noen pappskaller ved å ikke bake det inn boliglånet vårt.
Er det noen av dere som har erfaring med å bli kvitt forbrukslån? Og hvor mye betaler dere på lånet, hvis dere fortsatt sitter med det?
Forbrukslånet har en effektiv rente på nesten 20%, og det irriterer meg at jeg ikke klarer å bli kvitt det raskere. I ettertid ser jeg at vi har vært noen pappskaller ved å ikke bake det inn boliglånet vårt.
Er det noen av dere som har erfaring med å bli kvitt forbrukslån? Og hvor mye betaler dere på lånet, hvis dere fortsatt sitter med det?