Hvilken reklame griner du av?

Uten tvil reklamen om den eldre damen som lager mat til sønnen etter favorittlaget hans har tapt.

Ikke reklame men slutten på Frost-filmen da Anna frøs til is. Og Elsa tinte ho opp igjen :-P haha ;-)

"Tryg"-reklamen, hvor en eldre mann er ute og lufter hunden, og ser noen ungdommer som han tror leker med en livbøye, hvorpå det viser seg at de har reddet en mann fra å drukne.

..også den bilreklamen hvor en dame flyr et småfly, og strømmen til rullebanen går, så mannen på flyplassen på guide henne med bilen sin.. (Husker ikke bilmerke.)

..Ja, jeg er rar. Det verste er at jeg ikke er gravid heller, men fødte for 15 mnd siden. :P

"Tryg"-reklamen, hvor en eldre mann er ute og lufter hunden, og ser noen ungdommer som han tror leker med en livbøye, hvorpå det viser seg at de har reddet en mann fra å drukne.

..også den bilreklamen hvor en dame flyr et småfly, og strømmen til rullebanen går, så mannen på flyplassen på guide henne med bilen sin.. (Husker ikke bilmerke.)

..Ja, jeg er rar. Det verste er at jeg ikke er gravid heller, men fødte for 15 mnd siden. :P
Den kom det tårer av hos meg og, en god stund før jeg ble gravid :)

Ser sjelden på tv, så reklamer får eg ikkje med meg. Men vi har en plakat om tidlig demens på jobb som plutselig har blitt litt ekstra trist de siste mnd :)

Back
Topp