hvilken reisetrille??

sommerfugler85

Elsker forumet
Hvilken reisetrille har dere/skal dere eventuelt ha??

Og hvilke reisetriller går til maxi cosi bilstol (må ha full liggestilling)??

Og er det noen som har noen adresser på nettsider i Sverige som selger barnevogner etc??

[8D]

Sitter og leiter etter akkurat det samme! Herreland! [;)] 
Jeg kikker litt på Babyproffsen på Nordby f.eks. men fant ikke så mye..

Vi skal ha en ny stellebag (har klart å ødelegge stellebagen [8|]) og tenkte jeg skulle kjøpe en som passer til en ny sportsvogn, men nå har jeg blitt litt usikker på om vi heller skal legge litt penger i en god og litt større reisetrille istedet. Gah, så vanskelig det skulle være å kjøpe seg en ny stelleveske? [;)]

Tenker litt på denne:

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/babytravel-bangkok-reisetrille.html

ORIGINAL: Studinen88

Sitter og leiter etter akkurat det samme! Herreland! [;)] 
Jeg kikker litt på Babyproffsen på Nordby f.eks. men fant ikke så mye..

Vi skal ha en ny stellebag (har klart å ødelegge stellebagen [8|]) og tenkte jeg skulle kjøpe en som passer til en ny sportsvogn, men nå har jeg blitt litt usikker på om vi heller skal legge litt penger i en god og litt større reisetrille istedet. Gah, så vanskelig det skulle være å kjøpe seg en ny stelleveske? [;)]

åssen har du klart å ødlegge den da??? hehehe:)

takk for tips folkens...greit med litt andre nettsider å se på også...også er det vel en del billigere i sverige og vil jeg tro:)

Jeg anbefaler Carena Easy. 5-stillinger på ryggen, så bebisen kan sove godt i den, lett å ta med seg, samtidig somm den ha r solide hjul, og ikke er vanskelig å trille med.

Bare lurer jeg, men dere som skal ha reisetrille, skal dere ha det i stede for sportsvogna?[8|] Eller i tilleg?

Jeg skal ikke ha noe med slike doble små hjul har sett altfor mange stygge ulykker med de. at de har satt seg fast i mellom bro stener, fortauskanter osv og barna fløyet utav og på hode nedi veien, så nei takk da tar jeg heller den tunge sportsvogna

ORIGINAL: Tessy_

Bare lurer jeg, men dere som skal ha reisetrille, skal dere ha det i stede for sportsvogna?[8|] Eller i tilleg?

Tenkte bare i tillegg vi ja. For å bruke i butikker og sånt.

ORIGINAL: BlessItBe

Tenkte bare i tillegg vi ja. For å bruke i butikker og sånt.

Jeg skal og ha den i tillegg:) Skal på ferie i sommer, og da gidder jeg ikke dra med meg den store tunge simo'n, da er det mye lettere med en reisetrille, og hos oss..tror jeg det blir en quinny, kanskje en senzz (når den kommer da), fordi den er kompatibel med maxi cosi bilsetet (som også skal være med på ferie)

ORIGINAL: Mari3

Jeg skal ikke ha noe med slike doble små hjul har sett altfor mange stygge ulykker med de. at de har satt seg fast i mellom bro stener, fortauskanter osv og barna fløyet utav og på hode nedi veien, så nei takk da tar jeg heller den tunge sportsvogna

man må jo være litt forsiktig når man triller da! heheehe:p Det der skjedde jo med simo'n min her om dagen, bortsett fra at jeg fikk redda vogna fra å velte da..så det kan jo skje uansett! Og barnet sitter jo spent fast, så tror egentlig det skal gå veldig bra jeg:)
Og det er jo ikke bare bare å drasse med seg en drit tung vogn på fly med tanke på antall kg man kan ha med..da er det mye lettere med reisetrille! :)

ORIGINAL: Alexandra82

Har så lyst på Mountain buggy...2009 modellen er til salgs på Babyproffsen på Nordby nå til 5000 svenske...*sikle sikle*

Men det er jo ikke reisetrille da, er jo sportsvogn lixom. Men den blir så liten og fin når den slås sammen.

Hverken www.happyland.se, www.babyproffsen.se eller www.kattisbabyshop.se har priser på sine sider.

Og Maxi Cosi setet kan brukes på den.

Jeg skal ha den i tillegg for bruk på reise og på kjøpesenter etc. Mulig jeg heller kjøper en sportsvogn med 3 hjul som kan legges lett sammen istedet.

Vi har en quinny3xl sportsvogn som vi tenkte å ta med til syden til tuppa og så en enkel paraplytrille til storebror.For vi vil ha full kontroll på han også når vi er ute å går inne i Alcudia[:)]Men kan vi ha med begge deler på flyet?Koster det mye ekstra?

Jeg kjøpte i tillegg. Tenkte det var greit å ha på ferie- Slippe å ta med den store, dyre vognen. Har kombivogn hjemme da, så byttet til sportsdelen i dag faktisk. Kasper begynner å bli ivrig på å sitte og se mer når han ikke sover[:)]

ORIGINAL: pamelahjørdis83

Vi har en quinny3xl sportsvogn som vi tenkte å ta med til syden til tuppa og så en enkel paraplytrille til storebror.For vi vil ha full kontroll på han også når vi er ute å går inne i Alcudia[:)]Men kan vi ha med begge deler på flyet?Koster det mye ekstra?

Man kan kjøpe pose til vognene på flyplassen. Koster kr 50 for engangspose og kr 150 for flerbrukspose. Da blir den sendt som spesialbagasje, og koster ikke noe ekstra. Jeg hadde bare en vogn da- vet ikke om det er annerledes med to...[8|]

Med Norwegian har hvert barn lovtil å ha med seg sin egen barnevogn :)

eg skal hele veien til israel 3 juni...

å etter å ha sett på titanium breeze, silvercross POP, carena, maClaren,bebe confort loola og bugaboo bee..

så blei det bugaboo bee[:)] som eg fant til under halvpris på finn.no[:D][8D]

*smørblid mæ*

Back
Topp