Hvilken reisetrille har du?

Jeg har nettopp kjøpt en Peg Perego Pliko Switch, en av de få trillene med vendbar sittedel. Den åpnes og lukkes som en paraplytrille, men er like solid som en sportsvogn. Vi skal ha den med til London, og jeg liker at han kan sitte vendt mot meg på de travle gatene der.

http://www.youtube.com/watch?v=nW_6EApFUVI

ORIGINAL: ¤Tebsil¤

Jeg har nettopp kjøpt en Peg Perego Pliko Switch, en av de få trillene med vendbar sittedel. Den åpnes og lukkes som en paraplytrille, men er like solid som en sportsvogn. Vi skal ha den med til London, og jeg liker at han kan sitte vendt mot meg på de travle gatene der.

Hvor mye måtte du gi for den, og hvor er den kjøpt?[:)]

ORIGINAL: *pilutta*

http://www.youtube.com/watch?v=nW_6EApFUVI

Hvor mye måtte du gi for den, og hvor er den kjøpt?[:)]

Jeg kjøpte den brukt på Finn, i kjempfin stand. Ser det ligger en annen der nå.

titanium breeze.
Er veldig fornøyd med den.
greit at ryggen kan legges ned

Carena Easy. Den er helt ny,så vi har ikke prøvd den enda,men den virker til å være superduper til vårt bruk hvertfall. Lett og god vogn,stor kurv under og liggestilling. Kjøpte den på tøffeliten.no til 699,- så for oss var det et kupp.

Har quinny zapp extra[:)]

Ikke prøvd den som vogn enda da, kun med bilsetet på.
Guttungen er ikke stor nok til den enda[:)]

Har Bugaboo Cameleon, og da trenger man bare den. Behovet for én sovevogn, én shoppingvogn,én turvogn og én reisevogn er borte. Den har ALT. [;)]

Har en svart Titanium Breeze, kjøpte den brukt på finn.no til 500,- [:D] Kjempefornøyd!

ORIGINAL: Sicily

Har Bugaboo Cameleon, og da trenger man bare den. Behovet for én sovevogn, én shoppingvogn,én turvogn og én reisevogn er borte. Den har ALT. [;)]

frem til ungen er 1 1/2 - 2 år, da er den for liten.

frem til ungen er 1 1/2 - 2 år, da er den for liten.

Nopes. Ikke her. Knøtta brukte den helt til hun sluttet med vogn. [:)] Ser ut til at lillebror også kan bruke den lenge. Når ungen er 2 år har man uansett ikke så mye bruk for vogn. [;)]

Har også bugaboo cameleon, men ønsker meg babyjogger city mini eller bugaboo bee som reisevogn. Skal på storbyferie, og mener jeg det blir mer praktisk med en vogn som ikke blir to deler sammenlagt. Men ellers er vogna super[;)]

Har en bugaboo bee, veldig fornøyd med den. god å trille, enkel å slå sammen osv.

Back
Topp