Hvilken reisetrille har dere ?

Jeg har britax b-agile 3. Syns den er helt grei til tur bruk og shopping. Helt grei å trille på jevnt underlag, veier lite og blir lita når den slås sammen. Ikke noe problem å sove i heller.

Babyjogger city mini.

Positivt:
-Full liggestilling (eller nesten i alle fall, husker ikke 100%)
-Tåler høyere vekt enn de fleste andre
-God plass
-Lett
-UTROLIG enkelt å slå sammen, du gjør det med en hånd
-God og stor kalesje, med vinduer i, uv-sikker
-Lett og god å trille
-Stabil for en 3-hjuling å være
-Kan brukes som bagvogn, sportsvogn, og å klikke bilstoler på.
-Pen å se på
-Har ett helt håndtak, kan styres med en hånd
-Kan slås sammen og oppbevares liggende, eller på høykant, etter behov.
-Forhjulet kan låses
-God "bagasjeplass" under

Negativt:
-Styret kan virke litt kort om du er høy
-Dårlig på grus o.l.
-Ikke mulighet for å heve fotbrettet

city-mini_02.jpg

Jeg vurderer Quinny zappextra 2, Babyzen Yoyo og Babyjogger citymini zip.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har mamas og papas armadillo. Veldig fornøyd med den så bruker den egentlig mest:).

Positivt: lett å trille, blir litennår du legger den sammen faktisk fått den med inn på flyet:), lett å legge sammen, forbrent du kan heve og senke, lang rygg, kikkeluke med magnet veldig kjekt hvis man skal se om barnet sover:). I tillegg syns jeg den er veldig fin da:). Lett å komme til under vogna.

Minus må være at den er litt lav å gå med for en som er høy og du får ikke justert på det. Hjulene er vel heller ikke de beste på skikkelig vinterføre,men har gått med den i litt snø og det gikk fint.

Det er selvfølgelig ikke den beste vogna på markedet,men som reisetrille/ekstravogn syns jeg den er perfekt:). Bruker den mer enn TFK som vi egentlig har som hovedvogn:)

Vi bruker egentlig bare bugaboo cameleon:-) har en emmaljunga også da, så i forhold er bugabooen bitteliten:P

Men hvis jeg uansett skal pakke med vogn/prampack så har det ikke så mye å si for meg at den skal være sååå liten, da er både trillecomfort og sittecomfort viktigere:-)

Har Chicco liteway, helt greit, men på brosteiner sitter ikke ungen så godt :p og syns den blir fryktelig lang når man klapper den samme. Kan legges helt ned og ungen har sovet godt i den :)

Vet mange snakker om at det er kjekt med prampack,men noe det er litt greit å være klar over er at du da må sjekke inn vogna før du går gjennom sikkerhetskontrollen. Noe som fort kan innebære noen timer med holding og bæring. Vil absolutt anbefale en vogn som du får med fram til gate:). Evt ville jeg hvertfall tatt med bæresele.

Minsten liker ikke å sove med bena hengende ned så må være fotstøtte, har hatt både city mini og city mini gt , men minsten likte ikke hvordan bena må ligge

Det er vel kun Yoyo og MB Nano? som er små nok til å ta med inn på flyet, men i begge de henger bena ned. Har samme problem her, derfor jeg heller mer mot Zapp eller zip :)

Har vurdert quinny zapp xtra 2 men hvor lenge kan sitte delen passe? Den ser så liten ut

Evt 4 nr fusion men B synes quinny er finrre

Vi hadde zapp xtra til forrige, den var heeeelt ny da. Hva er forskjell i 2'ern?

Ahh, Google fortalte meg, kan legge sammen setet som på den gamle zapp. Genialt, da vil jeg bytte den ut!!! Om vi får en liten til, altså. Vi prøver jo

Har Chicco liteway, helt greit, men på brosteiner sitter ikke ungen så godt :p og syns den blir fryktelig lang når man klapper den samme. Kan legges helt ned og ungen har sovet godt i den :)

Er der noe demping i hjulene? Vurderer denne og kan få den til 7-800kr som jeg synes er en god pris.

Har vurdert quinny zapp xtra 2 men hvor lenge kan sitte delen passe? Den ser så liten ut

Evt 4 nr fusion men B synes quinny er finrre

Jeg har en som blir 2 år nå, tenkte jeg skulle ta henne med å prøve. Kommer en ny oppgradering av den nå i 2015 med hel kalesje (altså uten se områdene man kan se gjennom) og samme farge på kurven under :)

Back
Topp