Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Labambie
ORIGINAL: Froskegele
Xtravaganza [:D]
Hehe, aldri hørt om. Hvor får man kjøpt moroa? Og kan man variere med f.eks supper og barer?
ORIGINAL: |Mamma88|
IKKE Go123 hvertfall! Spydde av en slurk jeg, hadde ikke sjans til å svelge det[:'(]
Hehe, aldri hørt om. Hvor får man kjøpt moroa? Og kan man variere med f.eks supper og barer?
Nei, det er et sånn "nazi-regime" gjennom et treningssenter, samme som Easylife [:D]
Må betale for å være med i tillegg til produktene, har shaker, supper og barer - svindyrt, men funker som fy [8D]
ORIGINAL: Sandradee*
Allevo :)
Har 4 forskjellige smaker..Funker veldig bra også[8D]
SjokoladeJordbær/blåbær smoothie
Bringebær/banan (KJEMPE god syntes jeg)Exotic smoothie..Mannen min liker alle sammen:)
Jeg liker best bringebær & banan..Men klarer å drikke de to smoothiene også uten problem:)
Sjokolade klarer jeg ikke[:'(]edit: Suppene er også gode er 3 forskjellige..
ORIGINAL: Sandradee*
Allevo :)
Har 4 forskjellige smaker..Funker veldig bra også[8D]
SjokoladeJordbær/blåbær smoothie
Bringebær/banan (KJEMPE god syntes jeg)Exotic smoothie..Mannen min liker alle sammen:)
Jeg liker best bringebær & banan..Men klarer å drikke de to smoothiene også uten problem:)
Sjokolade klarer jeg ikke[:'(]edit: Suppene er også gode er 3 forskjellige..
Allevo har jeg kikka litt på, og det frister nok mest foreløpig!
ORIGINAL: Hyssamaia!
fått dato? :)
Ja, 30. mars! [:D][:D][:D]
fått dato? :)
Ja, 30. mars! [:D][:D][:D]
oi, det er jo snart =) Skal du på asker og bärum?
Nei, det er et sånn "nazi-regime" gjennom et treningssenter, samme som Easylife [:D]
Må betale for å være med i tillegg til produktene, har shaker, supper og barer - svindyrt, men funker som fy [8D]
Men jeg trenger bare pulverkurdiett, supper og barer i 3 uker..
ORIGINAL: |Mamma88|
IKKE Go123 hvertfall! Spydde av en slurk jeg, hadde ikke sjans til å svelge det[:'(]
ORIGINAL: trollfrøkna
gjør deg tjenesten og dropp pulverkurer.
lavkarbo er bedre. Atkins om du vil ha fart i sakene.(gikk ned 11kg på 2mnd, gikk gradvis over til et mindre strengt men sunt kosthold uten å gå opp etterpå.) Det er bedre å spise mat (men den riktige) istendefor
å drikke en shake. All glede ved måltidet blir borte jo. Men man må ha litt selvdisiplin til dette da, men det må du ha til
etter pulverkuren også for ikke å gå opp igjen.