Hvilken psykisk(e) lidelse(r) har du?

Åh, leit å høre. Hvilken bransje jobber du innen?Fint du har fått oppfølgning. Ønsker deg masse god bedring.[emoji813]red
Kan også anbefale deg å høre på podcasten Noia, med Carina Poulsen og Christine Danche. Den er veeeldig god og tar opp mange gode tema og råd innen alle former for angst, panikk, sosial angst, ptsd osv osv. Nesten som en liten håndbok, som forklarer, gir gode råd og håp :happy:.
Bransje vil jeg ikke gå inn på her.

Men ja, jeg er glad jeg har fått oppfølging hele veien. Det har nok hjulpet.

Takk for tips med podcasten, den skal jeg sjekke ut [emoji4][emoji106]
 
Selvdiagnotisert med PTSD og lett angst pga en kombinasjon av prøverørsprosess og en senabort... Kjenner det veldig på pusten. Sliter med følelsen av at jeg ikke får nok luft innimellom, også unngår jeg visse folk og er blitt veldig sky og selektiv på personer jeg omgir meg med, selv om jeg i utgangspunktet er en omgjengelig og svært imøtekommende og sosial person. Jeg er også mye sliten og trøtt og merker jeg har begrenset kapasitet, både på jobb og privat. Tror folk utenfor min innerste sirkel ikke merker noe på meg, men innvendig er jeg svært preget.
 
Her går det i periodevis depresjon og panikkangstlidelse. Depresjon har jeg slitt med av og på siden tenårene, panikkangstlidelsen har kommet i senere år pga. jobb...

Heldigvis i en god periode nå, men har det hele tiden i bakhodet at depresjonen kan komme tilbake og triggerne for panikkangstanfallene er der konstant...
 
Bipolar lidelse og generaliserende angstlidelse.
Har fortsatt ADHD diagnose, men om det igrunn bare er en del av den bipolare lidelsen, det vet jeg ikke. Er ikke så nøye i mine øyne egentlig :hilarious:
Har hatt disse lidelsene halve livet mitt, og har godt støttesystem, en god kriseplan og generelt god kontroll.
 
Generalisert angst, sosial angst og ptsd, men gikk i behandling og fikk medisiner for 2 år siden. Sluttet på medisiner etter ca.1 år og er mye friskere nå.
 
Last edited:
Back
Topp