Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært på forsamtale begge plasser. Jeg vil absolutt si FS!! IVF-klinikken dyrker alle til blasto da...Hvilken privat klinikk i Oslo kan dere anbefale?
Jeg søker meg blind og klarer ikke bestemme meg for hvem som frister mest...
Finnes bare ivf-klinikken og fertilitets senteret? Eller er det flere klinikker?
Kjekt å høre fra en som har vært begge stederVært på forsamtale begge plasser. Jeg vil absolutt si FS!! IVF-klinikken dyrker alle til blasto da...
FS vurderer hvert enkelt tilfelle ift hva som er bestKjekt å høre fra en som har vært begge stederSå førsteinntrykket er tydeligvis best på fertilitetssenteret.
Dyrker ikke fs til blasto..?
Og er det ikke en av klinikkene som kan legge eggene i en sånn væske som hjelper dem å feste seg?
Satt faktisk og leste på Danmark akkurat nå!Du har ikke vurdert Danmark da?
Høres ut som noe for megFS vurderer hvert enkelt tilfelle ift hva som er bestFS er mer liberale ift å sette inn to egg...
Vi har lurt på Maigaard om Porsgrunn ikke gir oss babySatt faktisk og leste på Danmark akkurat nå!![]()
Vil bare ikke være altfor mye borte fra jobb siden vi jobber sammen og sjefen ikke er helt god. Men det virker som ett ganske bra opplegg på Maigaard altså.
Hadde vært kjekt med sånn "babyklister" som de legger eggene i! Har de ikke det i Norge?Vi har lurt på Maigaard om Porsgrunn ikke gir oss babyhar jo problem med kjemiske. De har sånn middel de legger eggene i som forebygger abort. Det blir kun en tur ned, kontroller tas her
![]()
Jeg har vært på stork klinikk i Danmark, veldig godt tatt imot og tatt vare på. Ble gravid og fødte i 2014. Søskenforsøket ble gjort i Oslo. Stod mellom ivf-klinikken lot fertilitetssenteret, tok kontakt med begge og fikk svar fra ivf-klinikken først. Ingen som sa hei når jeg kom dit for første gang. Ingen kontakt å få hos de som satt i resepsjonen. Stod lenge ved skranken for å få deres oppmerksomhet men de var opptatte med alt annet. Når en først spurte om jeg trengte hjelp sa jeg at jeg hadde time. Hun bare ba meg om å sette meg ned og vente. Spurte ikke om navnet mitt eller noe.
Møtte på ny lege hver gang jeg skulle ha kontroll av eggene. En annen lege ved uttak, og enda en ved innsett.
Veldig kald og rar stemning. Ikke den omsorgen og varmen som vi ble møtt med i Danmark.
Ble gravid denne gangen også. Alt i alt er det det viktigste for meg. De er dyktige i det de gjør og dyrker alle egg til blastocyst.
Klinikk hausken bruker babyglueHadde vært kjekt med sånn "babyklister" som de legger eggene i! Har de ikke det i Norge?
Takk for info om ivf-klinikken. Må si at den frister ikke i det hele tatt...
Mitt hjerte har falt på fertilitetssenteret.
Vi vurderer også Danmark, mest pga assisted hatching og den væsken de legger eggene i.
Jeg sjekket Stork klinikken sånn kjapt, og det virker ganske mye dyrere enn disse tre andre jeg har sjekket. Tror om det blir Danmark så blir det Maigaard. Men skal lese litt til.
Akkurat samme følelsen jeg fikk på IVF-klinikken. Gråt etter forsamtalen, følte at de ikke hadde tro på oss eller SÅ ossJeg har vært på stork klinikk i Danmark, veldig godt tatt imot og tatt vare på. Ble gravid og fødte i 2014. Søskenforsøket ble gjort i Oslo. Stod mellom ivf-klinikken lot fertilitetssenteret, tok kontakt med begge og fikk svar fra ivf-klinikken først. Ingen som sa hei når jeg kom dit for første gang. Ingen kontakt å få hos de som satt i resepsjonen. Stod lenge ved skranken for å få deres oppmerksomhet men de var opptatte med alt annet. Når en først spurte om jeg trengte hjelp sa jeg at jeg hadde time. Hun bare ba meg om å sette meg ned og vente. Spurte ikke om navnet mitt eller noe.
Møtte på ny lege hver gang jeg skulle ha kontroll av eggene. En annen lege ved uttak, og enda en ved innsett.
Veldig kald og rar stemning. Ikke den omsorgen og varmen som vi ble møtt med i Danmark.
Ble gravid denne gangen også. Alt i alt er det det viktigste for meg. De er dyktige i det de gjør og dyrker alle egg til blastocyst.