Hvilken pp?

Hormonfrøkna

I full hormoni!
Februar 2014 - Skjult forum
Hvilken prøveperiode har dere blitt gravide på nå? Og eventuelt tidligere?
Dette var pp1, førstemann ble til på pp 11. Litt forskjell kan man si!

Første tok 18 mnd, husker ikkje på. Andre tok 8 mnd.

Denne var pp 6

Førstemann på pp 1.

Andre gangen ble jeg uplanlagt gravid (første måneden vi ikke var forsiktige nok så kan vel regnes som pp1)

Denne gangen har jeg hatt lyst på baby helt siden jeg aborterte i okt 2011. Men vi har ikke prøvd aktivt og hatt sex når vi har følt for det og det har nok ikke stemt med el. En pause pga skade, smerter og sykehusinnleggelse og operasjoner på sambo. Så hadde vi en lang pause fordi vi solgte huset og bor nå i en leid leilighet som ikke det er plass til noe familieforøkelse i. Og så er det lang ventetid fra vi kjøpte hus til vi kan flytte inn og ville ikke flytte med baby eller veldig nært termin. Så vi begynte "aktivt" i mai og da klaffet det med en gang. Vil si pp1 sånn sett, selv om vi har vært "prøvere uten å ha prøvd noe særlig" i noe som føles en evighet...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

9pp med første og er i gang med 10pp etter en SA

Er gravid for 3 gang

1 gang, gravid på ppiller
2 gang 1pp
3 gang 1pp

Sliter ikke nevneverdig med å bli gravid ser jeg

Ble gravid pp3 i desember, og så pp2 etter SA'en

1, hvis det fortsatt er noen baby i magen etter blødningene.. Håper det.

Førstemann tok rett over ett år. Husker ikke antall pp,for syklusen var alt annet en regelmessig :p Denne gangen klaffet det på første pp :)

10 pp med førstemann og 10 med denne gangen.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Og 3 aborter..

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Med nr 1 skjedde det uplanlagt.
Med nr 2 andre pp.
Med nr 3 første pp.

1. Pp med med førstemann. E på pp 2 og håpe d klaffe nu:)

IKM 10.juni, har gutt fra før født okt-12.

ble gravid på pp1, men hadde sa uke 9. Ble gravid igjen på første EL etterpå, så antar at jeg blir lett gravid :)

Første gang gravid ble jeg etter 3 mnd - dette gikk galt. Nå denne gang tok det også 3 mnd å nå er jeg 5+2 :-) jeg har eg syklus på 27 dager klarer ikke tenke meg frem til hvor mange pp det er :-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

1. uplanlagt (2006)
2. uplanlagt som endte i sa. (2012)
3. uplanlagt (nå)

p-piller og minipiller biter vist ikke på meg, selv så nøye jeg er med de..

Back
Topp