Hvilken PP satt spiren hos folk? Du kan selv velge hvor mange ganger du svarer ut ifra hvor mange barn/graviditeter du har hatt. Tenker i hovedsak graviditeter over 12 uker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende tråd!Hvilken PP satt spiren hos folk? Du kan selv velge hvor mange ganger du svarer ut ifra hvor mange barn/graviditeter du har hatt. Tenker i hovedsak graviditeter over 12 uker
Er huket av for ubegrenset så da vet jeg ikke hvorfor det ikke gårGikk bare an med ett svaralternativ, så du må eventuelt åpne for flere.
Første satt på PP3, andre på PP0/PP1 og tredje på PP9 (med en MA og en kjemisk mellom PP0 og PP9).
Jeg fikk til å huke av for to i alle fallEr huket av for ubegrenset så da vet jeg ikke hvorfor det ikke går
Nå gikk det! Rart. Da var det bare jeg som tulla.Er huket av for ubegrenset så da vet jeg ikke hvorfor det ikke går
Litt samme her. Pp1 med første og pp13 (!) med andre. Prøver på tredje nå, har nett hatt el i 4 ppPP 4 med nr 1
PP 11 med nr 2
Er på PP1 nå med nr 3! Håper bare ikke at det tar like lang tid eller lengre enn sist vi prøvde..