L Lykkebarn1123 Flørter med forumet 10 Aug 2025 #1 Hvilken prøveperiode er du i? Jeg starter på nr. 5 nå i dag. Dette er den PP-en jeg ble gravid med nr. 2 i
Hvilken prøveperiode er du i? Jeg starter på nr. 5 nå i dag. Dette er den PP-en jeg ble gravid med nr. 2 i
M MammatilA00 Flørter med forumet Vi som prøver :) 12 Aug 2025 #2 PP 10. Blir et år med prøving nå i september, tok 10 mnd med første. Usikker på hvor mange pp da jeg hadde en del lange sykluser
PP 10. Blir et år med prøving nå i september, tok 10 mnd med første. Usikker på hvor mange pp da jeg hadde en del lange sykluser
L Lykkebarn1123 Flørter med forumet 12 Aug 2025 #3 MammatilA00 skrev: PP 10. Blir et år med prøving nå i september, tok 10 mnd med første. Usikker på hvor mange pp da jeg hadde en del lange sykluser Klikk for å utvide … Så spennende! Krysser fingrene for deg
MammatilA00 skrev: PP 10. Blir et år med prøving nå i september, tok 10 mnd med første. Usikker på hvor mange pp da jeg hadde en del lange sykluser Klikk for å utvide … Så spennende! Krysser fingrene for deg