Hvilken pc sitter dere med?

ORIGINAL: Aravis

Jeg har en vanlig macbook, med operativsystem OS X Leopard. Jeg går ALDRI tilbake til windows igjen. [:D]

samme her[:D]

Macbook liker kona sin XP mye bedre...skal skaffe meg en mini :) litt lettere å resie rundt med !

HP Pavilion lap top, med windows xp[;)]

Sitter på laptopen som har windows Vista, er ikke helt fornøyd med Vista må jeg innrømme.
Sambo har egen laptop også har vi en stasjonær som er ekstremt sjelden i bruk. Lurer på å vi skal bygge den om til HTPC

Acer et eller annet.. 18,4".. [8D] Windows Vista (dritt).
Har også en Acer 12" minilaptop med Vista.

Hadde en Acer Ferrari 4000 17". Fått disse to i bytte da den ble ødelagt og de ikke klarte å reparere den.

ORIGINAL: Aravis

Jeg har en vanlig macbook, med operativsystem OS X Leopard. Jeg går ALDRI tilbake til windows igjen. [:D]

Samme her!

Akkurat nå sitter jeg på stasjonære, men vanligvis sitter jeg på laptoppen for den kan jeg dra med meg i sofaen[8D]

Nå har jeg både stasjonær og laptop, XP på begge. Har prøvd Gento, men ble for mye styr etterhvert som jeg la inn flere og flere programmer[8D]

Svarte "annet" jeg, siden jeg har en "stasjonær bærbar"..[8D] Skjermen henger ikke lenger sammen i resten, henger kun sammen ved hjelp av en ledning som snart ryker.. (på tide med ny PC eller???) 

Må støtte den opp med en haug av sofaputer her på stuebordet, og må flytte minst mulig på den... Huffameg...[&:]

Hp pavilion laptop med windows xp[:)]

bytter mellom stasjonær med windowa xp og laptop med windows vista...

Back
Topp