Hvilken pc sitter dere med?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Lurer litt på om mine tanker er rett om at de fleste bruker vanlig laptop....
Men stemmer dette??

har dere linux eller windows?
Og skriv om dere er fornøyd med det dere har...

Har en HP laptop med Windows Vista.. Liker Vista men det er alt for mye problemer[:@]

Jeg har laptop med windows vista. Og det er noe drit syns jeg. Det stoler jo ikke på noen programmer,og mange program virker ikke,selv om de tilhører windows[:@][:@]

Vanlig laptop med Windows Vista....
Men av og til bruker jeg mobilen også....

Da fikk jeg bekreftet mine tanker[:D]
stasjonære er på vei vekk.... (eller er det det at mannen i huset bruker den,og dere måtte kjøpe laptop for i det hele tatt komme dere på nettet?)

jeg sitter ikke på pv'en jeg, sitter i sofaen med pc på fanget[8D][:D]
har en laptop

Sitter på laptop'en..
Bruker ofte ipod touchen når jeg er på skolen [:)]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Jeg har laptop med windows vista. Og det er noe drit syns jeg. Det stoler jo ikke på noen programmer,og mange program virker ikke,selv om de tilhører windows[:@][:@]

ORIGINAL: ~Lisbeth83~

jeg sitter ikke på pv'en jeg, sitter i sofaen med pc på fanget[8D][:D]
har en laptop

Hva er det??

Jeg sitter også med den på fanget.[8|]

Sitter med lap top. En Acer Aspire med Windows.[:)]

har hp minilaptop....har egentlig vanlig laptop oxo acer der da... men den har gått i stykker igjen.....så nå håper vi på ny': annbefalinbg er og kjøpe hp og ikke acer§!! acer suuuuuuger... har hatt acern ett år og den har vært på rep 6 mndr av d året.... men hpn er jg veeeeldig fornøyd med

Vanlig laptop (hp) med Vista. Synes Vistaen har fungert fint jeg[:D]

Akkurat nå surfer jeg på iphone, men vanligvis så bruker jeg min egenkomponorte stasjonære pc, en laptop kan enn så lenge ikke erstatte min stasjonære. Jeg bruker pcen til andre ting enn bare surfing og kontorarbeid. Bruker windows for jeg har så mange programmer som ikke er kompatible med andre OS.

stasjonære er på vei vekk.... (eller er det det at mannen i huset bruker den,og dere måtte kjøpe laptop for i det hele tatt komme dere på nettet?)

Her i huset er de absolutt ikke på vei ut..

Har blant annet en laptop acer travelmate med windows xp[:)]

Lurer litt på om mine tanker er rett om at de fleste bruker vanlig laptop....
Men stemmer dette??

har dere linux eller windows?
Og skriv om dere er fornøyd med det dere har...

Det varierer, jeg har både laptop, og stasjonære pc jeg bruker, Og jeg bruker litt Linux og litt Windows.

Linux er litt raskere, men jeg er ikke helt fortrolig med den enda. men jeg bruker det mer og mer. Det er en del programmer som jeg bruker som jeg ikke har i linux, derfor bruker jeg for det meste windows XP, Vista holder jeg meg langt unna intill videre.
Windows er det for mye problemer og tull med, men det har best funsjonalitet. bla. med bildebehandling, msn, tilkobling til eksternt skriverbord m.m. Men hadde disse programmene, eller jeg finner programmer her som er like gode som i windows, hadde jeg nok brukt linux mere.  

Mini[:)]

ORIGINAL: *Mathilda*

Har stasjoner enda gitt. [;)]
Skal kjøpe meg bærbar når jeg får råd engang.

Samme her... Trudde nesten eg var den einaste...

Stasjonær, windows...

men ønsker meg sååååå inderlig liten søt bærbar[&o][:D][:D][:D]

ORIGINAL: giggsy

Her i huset sitter fruen med stasjonær, og jeg stort sett med bærbar, det er greiere med stasjonære pcer, for dem kan jeg bygge sammen og reparere lettere enn man kan med bærbare. Alle i huset har vær sin stasjonære, i tilleg har jeg en server som også er stasjonær.
Jeg har en også en bærbar som jeg bruker.
Fruen ønsker seg en bærbar, egentlig skjønner jeg ikke hvorfor.

Back
Topp