Hvilken passform, kjole

Spire90

Gift med forumet
jentene i juni13
Hvilken passform tror dere vil passe best på en gravidmage?
Tenkte å kjøpe en kjole i en "vanlig" butikk, så da må jeg nok tenke på passform :)

Det beste er kanskje om det kun strammer under bysten, som f. eks på en maxikjole?

Jeg tenker å bruke maxikjole i konfirmasjon i mai :) Hvis jeg finner en fin en som passer... ;)

Det er nok det beste det ja ;)
jeg er veldig spent på om bunaden passer jeg. Den er jo sånn som strammer høyt oppe.
Det er faktisk sant.. Hadde vært litt moro, men jeg tror nok helst ikke jeg får på meg den 17 mai iallefall =P Jeg har jo alltid hatt litt stor bunad, for hu som monterte den mente at jeg var så veldig tynn som konfirmant at hu lagde den litt stor da.. Tydeligvis ikke blitt så mye større =P Nei, det må jeg iallefall prøve! Hadde vært lettvint =)

Det er faktisk sant.. Hadde vært litt moro, men jeg tror nok helst ikke jeg får på meg den 17 mai iallefall =P Jeg har jo alltid hatt litt stor bunad, for hu som monterte den mente at jeg var så veldig tynn som konfirmant at hu lagde den litt stor da.. Tydeligvis ikke blitt så mye større =P Nei, det må jeg iallefall prøve! Hadde vært lettvint =)

Ja ikke sant. Så lenge livet på bunaden er høyt nok oppe så bør det jo gå ;)
Men så er det jo bare 1 mnd til termin (har 17.juni) og da kan jo ting skje.. vet ikke helt om jeg vil komme på føden i bunad :p

Jeg skal ikke ha budnad på meg.. Synes det kan være kavet uten å være gravid, så nej jeg dropper den nå når jeg er gravid:p

Det er nok det beste det ja ;)
jeg er veldig spent på om bunaden passer jeg. Den er jo sånn som strammer høyt oppe.
Min bunad har ikke passet på et par år. Veide jo mye mindre da mamma lagde den ;)
Synd, men en god motivasjon til å slanke seg kanskje ;)

Jeg tenker å bruke maxikjole i konfirmasjon i mai :) Hvis jeg finner en fin en som passer... ;)
Ok :) Det er jo mange fine å velge mellom.
Men jeg håper inderlig at butikkene etterhvert bugner av slike kjoler, eller kortere kjoler sydd på samme måte.
:) ! Jeg trenger før april da, hehe.. ikke akkurat sesongen for det nå kanskje.

Ja ikke sant. Så lenge livet på bunaden er høyt nok oppe så bør det jo gå ;)
Men så er det jo bare 1 mnd til termin (har 17.juni) og da kan jo ting skje.. vet ikke helt om jeg vil komme på føden i bunad :p
Haha, så det for meg! Pynta seg skikkelig for fødselen liksom ;)
På 17.mai er det 2,5 uker til termin for min del. Er da i uke 38.
Så får vi se om jeg orker å spasere rundt og se på toget med stor mage :) !

Håper bare ikke vannet går ute blant alle folkene, hihi.

Jeg skal i bryllup i slutten av mai og da blir det nok en fin maxikjole på meg (om jeg ikke allerede har født da) ;) Bunaden forblir i skapet til kroppen er tilbake i normal fasong igjen :)

På 17-mai så vet jeg ikke. Det pleier være nokså kaldt og surt her på sør-vestlandet på 17-mai :p Blir nok tights/bukse og en tunika, alt etter været.

Jeg skal i bryllup i slutten av mai og da blir det nok en fin maxikjole på meg (om jeg ikke allerede har født da) ;) Bunaden forblir i skapet til kroppen er tilbake i normal fasong igjen :)

På 17-mai så vet jeg ikke. Det pleier være nokså kaldt og surt her på sør-vestlandet på 17-mai :p Blir nok tights/bukse og en tunika, alt etter været.
Åh, men da hadde det jo vært deilig med bunad :P I allefall min, den er ull :)
Hender det er surt her også. Så må vel ha en fin jakke til, i tilfelle været er litt ruskete.

Det har jo faktisk hendt at det har kommet snø på 17.mai og. Håper ikke det da ;) Håper på 19 grader og sol.

Åh, men da hadde det jo vært deilig med bunad :p I allefall min, den er ull :)
Hender det er surt her også. Så må vel ha en fin jakke til, i tilfelle været er litt ruskete.

Det har jo faktisk hendt at det har kommet snø på 17.mai og. Håper ikke det da ;) Håper på 19 grader og sol.

hehe, hadde jeg ikke vært høygravid på 17.mai så hadde jeg klart brukt bunaden i år ;)
Håper på varmt og fint vær her også den dagen, men i fjor var det sterk kuling og blanding av sludd, hagl og regn... Så har ikke store forhåpninger for årets feiring :p

hehe, hadde jeg ikke vært høygravid på 17.mai så hadde jeg klart brukt bunaden i år ;)
Håper på varmt og fint vær her også den dagen, men i fjor var det sterk kuling og blanding av sludd, hagl og regn... Så har ikke store forhåpninger for årets feiring :p
Nei, får ha lave forventninger, så kan vi heller bli positivt overrasket, hehe :)

Back
Topp