Hvilken parfyme bruker du?

emme84

Glad i forumet
Sitter her og kjeder meg jeg da... mannen er ute..[:)]

Jeg bruker Tommy Hilfiger - Dreaming[:)] 

Bruker litt forskjellig... Men om dagen går det mest i gode gamle Cerutti 1881[:D]

Jeg liker best Tresore fra Lancome, har prøvd andre også men denne passer meg best. Liker også fuktighetskremen i denne serien.

Ellers har jeg LouLou og Jean-Paul Gaultier, min mann har herreparfymen i denne siste, stilig med de to flaskene fremme på hyllen på badet[:)]

Ingen for tia.

Da jeg fikk tvillingene lå de på kuvøseavd 14 dager og da skulle man ikke bruke parfyme. Etter det ble det ikke så jeg begynte med det igjen heller. Kun deo her.

Synes Light Blue fra Dolce og Gabbana er veldig god, bare tom for tiden. [:D] Ellers liker jeg veldig godt Jadore, husker ikke produsenten akkurat nå.

bruker mye dior oxo gucci 2[:)]

Hihi, husker ikke hva de heter[:D]
Men har to favoritter..
Den ene heter kanskje laura, den andre er en blå flaske

Jeg bruker litt forskjellig..

miracle, versage, christina aguilera og gucci rush 2 er de det går mest i.[:)]

ORIGINAL: ~fearless~

Hihi, husker ikke hva de heter[:D]
Men har to favoritter..
Den ene heter kanskje laura, den andre er en blå flaske

er det denne? den hadde jeg DILLA på en lang stund!![:)]

Skjelden jeg tar på men når jeg bruker er det en fra J Lo

Bruker en som hete promese (huske ikke kossn d skrives, og ork ikke åå springe ned for å se på flaska hehe) ...helt himmelsk[:D]

Jeg bruker Angel. Den lukter fantastisk.

Jeg liker mange forskjellige, men akkurat nå er det kun DKNY Be Delicious som funker[:)] Blir kvalm av tyngre lukter, sikkert pga graviditeten.

DKNY be deliciuos er den som går mest her, har og to til Britney Spears og Flowers of Kenzo

Hugo boss woman.

Nå går det mest i Miss Dior Cherie [:)]

Dag:
L`eau D`issey av Issey Miyake
Gwen Stefani og
L`eau par Kenzo

Kveld/fest:
Obsession av Calvin Klein og
Hugo Deep red

Eeeelsker parfyme!!! [:)]    

Back
Topp