Hvilken parfyme bruker du?

• Trådstarter Trådstarter RoseBusk
  • Opprettet Opprettet
Bruker D&G the one om sommeren og Olympia om vinteren.

Den er veldig god på meg.
Bare husk å prøve dem du skal sjekke på din egen hud.
En parfyme som lukter fantastisk på en person, kan være forferdelig på en annen.

Parfyme har 3 faser.
1. Når du tar den på
2. Etter ca 1/2-1 time og 4-6 timer fremover
3. Etter 4,5-7 timer etter den er tatt på.

Den lukter forskjellig i de for skjellige fasene.
Prøv en dag, og liker d den, kom tilbake dagen etter og kjøp den

Ralph Lauren, Big pony 3. ELSKER den! Blir lett kvalm av parfymer, men denne er lett og frisk. Har den i eu de toilette. :)

Bruker Ralph, fra Ralph Lauren nå.

Ellers har jeg pleid å kjøpe sommerduften til escada:)

Jeg liker søte og fruktige parfymer til hverdags.

Skal jeg på fest eller noe på kveldstid bruker jeg enten dolce og gabanna "the one" eller escada "especially" :)

Moment de Bonheur fra yves rocher.
Søtlig og litt.. Frisk. Elsker den!

Jeg bruker ysl mon paris, kjøpte på taxfree, var begynt å bli lite i den andre jeg hadde fra ysl så jeg kjøpte den litt i forbifarten etter å ha luktet på den. Litt sterk i starten, men det er kjempegod på meg når den har tørket. Ellers er jeg veldig glad i Britney [emoji4]
Jeg har riktignok sikkert 20parfymer da [emoji23]

Bruker Byredo Black Saffron nå, men vurderer å kjøpe en annen Byredo med litt mindre "krydret" lukt nå for sommeren [emoji5]

Liker også d&g the one, og noa cacharel. Vet ikke om det er sommerdufter men er behagelige:p sjeldent jeg tar noe på. Veldig følsom for sånne lukter, jobber på sykehus og har to unger med atopisk eksem.

Lolita lempicka! Verdens beste parfyme ;)

Ingen. Blir dårlig av det. Blir dårlig av andre som bruker det også. Mannen har en tremenning som er funksjonshemmet( er vel ikke helt 100% sikre på akkurat hva det er men han var ekstremt prematur med vannhode på 70 tallet og det gikk som regel ikke bra) og ham bruker både deo og parfyme med alt for mye lukt. Får ikke puste når han kommer på besøk.

Back
Topp