Hvilken parfyme bruker du?

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Jeg bytter etter årstid og humør :-)

Armani-she på vinter og Ralph Lauren-romance ved lysere tider :-)

Bruker og Chanel-chance innimellom :-)

Dere da?

nd.14447.jpg

Ralph Lauren Big Pony 3, elsker den. :)

Mener det er denne jeg har .
Er iallefall Diesel sin , som jeg fikk av samboeren min <350970_1.jpg

Ååååh,minner ♡ Brukte jeg før og :)

Jeg har en stående i skapet, ca halvfull flaske. Den er god, men jeg klarer ikke å bruke den lengre fordi den er eu de perfume og lukter så sterkt. Ikke kan jeg lage en "tåke" som jeg går gjennom heller, for det er noe rart med sprayeren så parfymen kommer i en slags "klætt". Så om noen vil ha kan de få den mot porto. :p

Akkurat nå er det en herlig eim av gulp :-P
Ellers har jeg flowerbomb, en fra moods of norway, Hugo boss orange (?) og en fra ed hardy i skapet :-)

Jeg har en stående i skapet, ca halvfull flaske. Den er god, men jeg klarer ikke å bruke den lengre fordi den er eu de perfume og lukter så sterkt. Ikke kan jeg lage en "tåke" som jeg går gjennom heller, for det er noe rart med sprayeren så parfymen kommer i en slags "klætt". Så om noen vil ha kan de få den mot porto. :p
Er den gammel?? :D
Hvis ikke sier jeg JA takk :-)

Er den gammel?? :D
Hvis ikke sier jeg JA takk :)

Ja, den er nok det. Rundt 8 år gammel eller derom. Men jeg er temmelig sikker på at det ikke er noe galt med den, har aldri opplevd at parfymer har blitt dårlige.

Har flere som jeg bytter på, for øyeblikket er favoritten Valentina fra Valentino.
ImageUploadedByBV Forum1401895318.194817.jpg

Sent from my iPad using BV Forum

Dolce gabbana light blue nå om dagen;)

Ellers liker jeg laura, versace bright crystal m.fl:D

Britney og Diesel parfymen på vinterstid, og cerutti 1881 og daisy på sommeren:)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp