Hvilken parfyme bruker du?

Chinchilla

Forumet er livet
Alt man lurer på!

Da jeg jobbet på taxfreen brukte jeg mange forskjellige. Kunne jo teste nye hver dag. MEN- som regel holder jeg meg til èn i flere år når jeg finner en jeg liker. (samme med mannfolk....... )

Har nå brukt samme i 3-4 år- Nemlig Armani Code Donna. Den er nydelig og jeg får alltid høre hvor godt jeg lukter[:D]

Av og til om sommeren bruker jeg Dior J'Adore sommerduft, men har ikke kjøpt den i år (enda). [;)]

Hvilken parfyme bruker dere?

Å jeg bruker fler :p liker veldig godt den jean paul parfymen .. elsker den lukta :p
eller naomi cambell : )

Bruker Thierry Mugler Angel

En Madonna parfyme, glassflaske, med blått innhold:)
Søyleformet:) Husker ikke hva den heter, skrifta er halveis borte:p

Jeg bruker som regel å bytte litt et hver flaske! Men den jeg faller tilbake til er Calvin Klein Euphoria! Den elsker jeg og har fått mange kommentarer om[:D]

Kylie Minouge darling.. også er jeg glad i emporio armani.. den som er bare en søyle.. [8D]
ellers så synes jeg Tommy hilfiger sin er god.. den var i en sånn jeansaktig pappeske..[8D] googla litt: Tommy girl jeans.. haha.. passende navn da[8|]

Jeg bruker også å bytte en del[8D], men faller alltid tilbake på Giorgio Armani sin Acqua di gio på sommeren [:D][:D][:D]

Før så brukte eg britney spears midnight, men når den ble stjålet måtte eg finne meg en nå....

Så nå bruker eg Arabian night en eg kjøpte i egypt i vinter.

og til hverdag bruker eg denne:

jeg bruker chanel madmoaselle... den er jeg kjempe fornøyd med

Nå bruker jeg Bright Chrystal fra Versace, men den jeg alltid faller tilbake til er Dolce&Gabbana's Light Blue[:)] Brukte Acqua di Gio i mange år, hmmmmm... kanskje jeg skal kjøpe den igjen i sommer? kommer til å bringe fram mange gode minner fra da jeg var noen og tjue, og ikke noen og tredve[;)]

Jeg bruker Versace-bright crystal og elsker den lukten[:)]

Davidoff Cool Water Happy Summer! Elsker den. Brukt den i 3 år.

Ellers bruker jeg DKNY Be delicious rød og grønn av og til.

her er det Gucci 2
kjøper bare på tax free hehe..så dyr.. men lukter sååå godt [:D]

Jeg bruker White Musk fra Body Shop. Tror jeg har brukt den i 12 år faktisk! [:)]

Miss Dior Cherie! Jeg fikk en prøveflaske en gang og gikk rett og kjøpte meg større flaske etter å ha prøvd den!

ORIGINAL: BabyCala

Jeg bruker White Musk fra Body Shop. Tror jeg har brukt den i 12 år faktisk! [:)]

White Musk fra Body shop var SÅÅÅÅ populært når jeg var sånn ca 18 år, utrolig at de har den enda[8D]hehe

ORIGINAL: My little love

White Musk fra Body shop var SÅÅÅÅ populært når jeg var sånn ca 18 år, utrolig at de har den enda[8D]hehe

Høhø. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er men jeg var vel omtrent det da jeg begynte å bruke den ja.. men den lukter jo godt da! [8D]

ORIGINAL: My little love

Høhø. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er men jeg var vel omtrent det da jeg begynte å bruke den ja.. men den lukter jo godt da! [8D]

Alle mine venniner hadde parfymen og jeg tror d va den eneste parfymen gutta på den tida kunne navnet på [8D]
(Vi er nok på sånn ca samme alder[;)])

Jeg bare eeeeeelsker Issey miyake, og har egentlig brukt den i noen år. Selvsagt kjøper jeg noen andre også inni mellom, men blir aldri lei Isseyen min[:D]

Calvin Klein Euphoria,armani (den søyla),angel,burrberry london,dolce gabbana light blue....alt etter dagsformen[:)]
så har jeg noen flasker til som er lite brukt...

Back
Topp