Camilla-arriane
Forelsket i forumet
Bruker Laura jeg også *elske* 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Qualitas skrev:
Jeg synes Jadore lukter litt gammel dame jeg da...Frøken Hege skrev:
Liker Dole Gabbana/Light Blue. Pleasures/Estee lauder, Happy/clinique, Miracle/lancome, clean/fresh shower, heiress/paris hilton og sikkert mange andre.
De har forskjellige
Amorosa skrev:
Qualitas skrev:
Liker Dole Gabbana/Light Blue. Pleasures/Estee lauder, Happy/clinique, Miracle/lancome, clean/fresh shower, heiress/paris hilton og sikkert mange andre.
De har forskjellige
J'adore er J'adore. Forskjellen er om det er parfum, eau de parfyme, eau de toilette eller eau de cologne. Forskjellen er hvor stor prosent som består av duftoljer (altså lukten er den samme, men det er "styrken" på lukten som varierer). Parfum, som er den sterkeste, har vel opp mot 40% duftoljer, Eau de parfume har rundt 15%, eau de toilette har rundt 10% og eau de cologne har vel bare rundt 5%. Eau de parfume og eau de toilette er det mest vanlige.
Qualitas skrev:
Amorosa skrev:
Qualitas skrev:
De har forskjellige
J'adore er J'adore. Forskjellen er om det er parfum, eau de parfyme, eau de toilette eller eau de cologne. Forskjellen er hvor stor prosent som består av duftoljer (altså lukten er den samme, men det er "styrken" på lukten som varierer). Parfum, som er den sterkeste, har vel opp mot 40% duftoljer, Eau de parfume har rundt 15%, eau de toilette har rundt 10% og eau de cologne har vel bare rundt 5%. Eau de parfume og eau de toilette er det mest vanlige.
nei har spurt på parfymeri nå. Den jeg har heter J'adore også med liten skrift L'eu. den er anderledes enn den som bare heter J'adore
Qualitas skrev:
Bruker dkny be delicious, både den grønne og den rosa.Lenore1983 skrev:
Er ikke den brun?