hvilken parfyme bruker du mest?

Bruker Laura jeg også *elske*

Jeg bruker Amor Amor og Scarlett fra Cacharel. En annen favoritt jeg ikke har brukt på flere år er Noa Noa fra Cacharel.

Bruker lite parfyme så har de leeenge før de brukes opp.

Lenore1983 skrev:
Bruker dkny be delicious, både den grønne og den rosa.

Er ikke den brun?

Har brukt Hugo boss deep red, Laura og dkny. Nå bruker jeg Jennifer Lopez. Har gucci og chanel 05 i skapet.. Sistnevnte blir litt for sterk i lukten for min del.. Men fikk den i gave..:-/ Mange gode tips til hva jeg kan prøve/kjøpe her nestegang:-)

Her bruker jeg Armani - she, Dior - J'adore og DKNY- be delicious
Elsker de!  Men dior sin brukes kun på fest og sånt for den er litt for tung til daglig bruk ;)

Versarce

Mrs_Cullen skrev:
Her bruker jeg Armani - she, Dior - J'adore og DKNY- be delicious
Elsker de!  Men dior sin brukes kun på fest og sånt for den er litt for tung til daglig bruk ;)

hvilken farge?

Qualitas skrev:

Frøken Hege skrev:
Jeg synes Jadore lukter litt gammel dame jeg da...

Liker Dole Gabbana/Light Blue. Pleasures/Estee lauder, Happy/clinique, Miracle/lancome, clean/fresh shower, heiress/paris hilton og sikkert mange andre.

De har forskjellige

J'adore er J'adore. Forskjellen er om det er parfum, eau de parfyme, eau de toilette eller eau de cologne. Forskjellen er hvor stor prosent som består av duftoljer (altså lukten er den samme, men det er "styrken" på lukten som varierer). Parfum, som er den sterkeste, har vel opp mot 40% duftoljer, Eau de parfume har rundt 15%, eau de toilette har rundt 10% og eau de cologne har vel bare rundt 5%. Eau de parfume og eau de toilette er det mest vanlige.

Amorosa skrev:

Qualitas skrev:

Frøken Hege skrev:

Liker Dole Gabbana/Light Blue. Pleasures/Estee lauder, Happy/clinique, Miracle/lancome, clean/fresh shower, heiress/paris hilton og sikkert mange andre.

De har forskjellige

J'adore er J'adore. Forskjellen er om det er parfum, eau de parfyme, eau de toilette eller eau de cologne. Forskjellen er hvor stor prosent som består av duftoljer (altså lukten er den samme, men det er "styrken" på lukten som varierer). Parfum, som er den sterkeste, har vel opp mot 40% duftoljer, Eau de parfume har rundt 15%, eau de toilette har rundt 10% og eau de cologne har vel bare rundt 5%. Eau de parfume og eau de toilette er det mest vanlige.

nei har spurt på parfymeri nå. Den jeg har heter J'adore også med liten skrift L'eu. den er anderledes enn den som bare heter J'adore

Qualitas skrev:

Amorosa skrev:

Qualitas skrev:

Frøken Hege skrev:

De har forskjellige

nei har spurt på parfymeri nå. Den jeg har heter J'adore også med liten skrift L'eu. den er anderledes enn den som bare heter J'adore

Hehe, ja men den parfymen heter J'adore L'eau. Hvis jeg ikke husker helt feil, så er det en "nyversjon" av J'adore, som tar utgangspunkt i den opprinnelige parfymen, men tilsatt litt andre dufter i tillegg. Den er mildere enn J'adore.

Bruker bare Moods of Norway Pour Femme nå. 

Qualitas skrev:

Lenore1983 skrev:
Bruker dkny be delicious, både den grønne og den rosa.

Er ikke den brun?

Ikke mine i alle fall :) Har en grønn og en rosa og så vet jeg at det er en rød, men den har jeg ikke prøvd.

Back
Topp