Hvilken parfyme bruker dere?

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg bruker for tiden sex and The city parfymen:) Brukt den noen mnder nå:)Jeg pleier og bytte litt på forskjellige parfymer når jeg føler for litt fornying:p

Bruker faktisk ingenting for tiden.. sluttet med parfyme rett før daniel ble født, for det har jeg lest er litt greit.. og har ikke falt meg inn å begynne med noe enda. Blir nok til når jeg starter å jobbe igjen tenker jeg.

Bruker ikke parfyme jeg heller! Blei så kvalm av parfymelukt da jeg var gravid så slutta med det, og vil ikke begynne med det nå for har også lest av babyen kan avvise mamman/puppen ved ny lukt ;)

Jeg bruker lancome sin mirakle...eller noe sånt :P beste parfymen :D

Burberry Brit og Viktor and Rolf Flowerbomb:-)

Brukte svært lite parfyme som gravid jeg og, for får så sinnsykt forsterket luktesans under graviditet:oops: men liker godt og dufte litt godt, ikke minst for Sambo:)

Den ene parfymen jeg brukte mens jeg var så kvalm i starten måtte jeg bare kaste sekv, husker ikke hva den her:-)

Har altfor mange,etter jeg har vært mye ute å reist. Ralph Lauren-Romance og Armani-She er de jeg har brukt i flere år:) Eller så har jeg den nye Burberry,nye DKNY,Chanel-Chance har også flere... Kommer bare ikke på i farten :)

Den ene parfymen jeg brukte mens jeg var så kvalm i starten måtte jeg bare kaste sekv, husker ikke hva den her:)

Første gang jeg var gravid kjøpte sambo en Lacoste-parfyme i førsten av graviditeten, den måtte han pent gi bort, lukten minner meg fortsatt den dag idag om KVALME :sick006

Brukte Acqua de Gio fra Armani tidligere. Syns den lukter kjempegodt. Lett og frisk :)
Men det passer seg ikke med parfyme på jobb, så da blir det liksom ikke til at man tar det på når man kommer hjem, og da blir det liksom en vane å gå uten, så har ikke brukt parfyme på mange år..

For tiden er det den rosa dkny parfymen

Masse digge lukter;) er veldig glad i Armani selv og:p

Første gang jeg var gravid kjøpte sambo en Lacoste-parfyme i førsten av graviditeten, den måtte han pent gi bort, lukten minner meg fortsatt den dag idag om KVALME :sick006

Hehe det er rart det der, minner om lukt forsvinner aldri:-)

Back
Topp