Kastanjenøtt
Flørter med forumet
Når det gjelde å gå ut, drikke.. med venner og sammen. Min mann har i grunn ikke likt jeg drikker eller går ut sammen med venninner, bare vis jeg er sammen med han. DA vi ble sammen lot jeg liksom han styre dette, for å vise jeg var til å stole på, stakk det litt til at jeg kanskje var på vorspiel med venninner, og møtte han ute da. Så var det en episode som skjedde, da ble det til jeg sluttet å drikke når jeg ble invitert, da på 25års lag eller vorspiel. Sist jeg drakk var rett før jeg ble gravid, hos et vennepar av oss. Gikk ikke ut, var hos dem hele tiden. Det skal og nevnes jeg har ikke nektet han å drikke alene hos seg, for så å gå alene til byn.
vel, enden på visen er jo at nå sitter jeg her, med et barn på 1 år, og får overhode ikke gå ut med venninner å ta meg et glass. Om det er hjemme hos dem eller ute på byn.
hvordan er det hos dere? hvor lenge har dere vært sammen? vi har vært sammen i 3 år
vel, enden på visen er jo at nå sitter jeg her, med et barn på 1 år, og får overhode ikke gå ut med venninner å ta meg et glass. Om det er hjemme hos dem eller ute på byn.
hvordan er det hos dere? hvor lenge har dere vært sammen? vi har vært sammen i 3 år
før vi legger oss erre greit[;)]