Hvilken oppfølging kan jeg forvente?

FruAlve

Gift med forumet
Julegavene 2019
Skal ha standard TUL når jeg er 7+4, rett etter påske. Kan jeg forvente mer oppfølging enn dette etter assistert befruktning? Tenker det er vel lenge å vente fra TUL i uke 7 til OUL. Men jeg kan på den andre siden ikke se for meg at jeg kan forvente mer enn vanlig oppfølging dersom alt er bra på TUL.

Noen som vet hva jeg kan forvente?

Kun tul, etterpå er det vanlig oppfølging med mindre det er noe spesielt.
Etter tul anser klinikken sin jobb som ferdig.

Skal ha standard TUL når jeg er 7+4, rett etter påske. Kan jeg forvente mer oppfølging enn dette etter assistert befruktning? Tenker det er vel lenge å vente fra TUL i uke 7 til OUL. Men jeg kan på den andre siden ikke se for meg at jeg kan forvente mer enn vanlig oppfølging dersom alt er bra på TUL.

Noen som vet hva jeg kan forvente?
Er som Lil-17 sier. Kun tul, og så regnes det som et vanlig svangerskap. Jeg har booket privat ul i uke 12, og en ekstra time hos jordmor i uke 15 for å høre etter hjertelyd. Med førsteman var jeg på enda flere private ul ca uke 6, 9, 12, 15, 18 og en sent for 3d bilder. Blir nok ikke ikke mange nå:p blir jo litt penger etterhvert!

Min gyn som samarbeider med klinikken gir oss tul uke 7 og så 12 og så OUL, men tror bare det er uke 7 som er rekvirert

Jeg hadde ICSI i januar nå og fikk kun tilbud om TUL 8+5, når alt så bra ut og som det skulle fikk jeg beskjed om å ta kontakt med fastlege, og vanlig oppfølging for gravide. Er 15+3 når og har OUL 14.mai, men måtte ta en privat UL 12+0 for jeg synes det ble for lenge å vente.

Har samme GU som Ønskebarn2017 og vet at jeg vil få tidlig UL. Skal be om uke 7 og uke 12

Back
Topp