Jeg tror det kommer helt an på hvorfor barnet døde.Noen som vet om det er noen retningslinjer som skal følges etter man har vært igjennom dødfødsel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror det kommer helt an på hvorfor barnet døde.Noen som vet om det er noen retningslinjer som skal følges etter man har vært igjennom dødfødsel?
Håper vi får svar på hvorfor snart, og at vi blir gravide fort igjen.Jeg tror det kommer helt an på hvorfor barnet døde.

Usikker på rettningslinjer, men jeg fødte 28. (gutten var da 20 uker), og skal ha gjevnlige telefonsamtaler med sykehuset fremover, samt vi skal til sykehuset igjen og ha en samtale senere, etter obduksjonen. Har også blitt fortalt at når vi blir gravide igjen så kan vi dra rett dit på ultralyd, for å utelukke lignendes feil med det neste barnet.Noen som vet om det er noen retningslinjer som skal følges etter man har vært igjennom dødfødsel?
Det håper jeg også.Håper vi får svar på hvorfor snart, og at vi blir gravide fort igjen.![]()
For oss var det godt å få svar, men det er jo dessverre ikke alltid man får det! Av og til finner de ingen grunn, så vi prøvde å forberede oss på det.Har inntrykk av det kommer veldig an på hvilket sykehus man tilhører. Jeg har snakket med flere som har opplevd dødfødsel, og veldig få har fått samme oppfølging som jeg har fått. Både etter dødfødselen og i nå i nytt svangerskap.Noen som vet om det er noen retningslinjer som skal følges etter man har vært igjennom dødfødsel?