Det er så mange forskjellige produkter der ute!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ogHelt ordinær Møllers tran.
Spiser kun litt rød fisk, men ikke mye (før graviditet, nå klarer jeg ikke noe). Tar bare helt vanlig omega-3 kapsler som fås kjøpt på vanlig matbutikk - det er bra nokJeg tar blant annet omega 3 fra møller (som inneholder fiskeoljekonsentrat, omega 3 fettsyrer med dha + epa, vitamin D, vitamin A, vitamin E). Jeg spiser ikke noe som helst fisk, takler det ikke. Har tenkt at dette holder, men bør jeg egentlig ta tran i tillegg?
Okei! Takk!Spiser kun litt rød fisk, men ikke mye (før graviditet, nå klarer jeg ikke noe). Tar bare helt vanlig omega-3 kapsler som fås kjøpt på vanlig matbutikk - det er bra nok![]()
Ta de før du legger deg, da slipper du å rape opp den vonde smaken. En bonus er at man blir søvnig av detJeg har tatt vanlig Møllers tran, men de siste dagene har jeg kjent transmaken kommer opp i halsen stadig vekk. Så må kanskje prøve noe annet, men ikke snakk om at jeg klarer å svelge de store kapslene, så da vet jeg ikke helt. Tar gjerne imot tips
Jeg tar en skje tran rett før frokost, og da blir det ikke ettersmak av tran når jeg er ferdig å spise.Jeg har tatt vanlig Møllers tran, men de siste dagene har jeg kjent transmaken kommer opp i halsen stadig vekk. Så må kanskje prøve noe annet, men ikke snakk om at jeg klarer å svelge de store kapslene, så da vet jeg ikke helt. Tar gjerne imot tips