Hvilken musikksjanger liker du best?

Varierer veldig, men ulike typer rock og litt metal er vel den beste musikken, men liker også mykere og roligere pop, samt noe listepop og sånt, men liker det som oftest ikke før flere år etter at det var populært. Finner ofte favorittartister gjennom serier eller filmer, så mye av det jeg hører på er ting som ikke andre kjenner så mue til.

Hva skal jeg si til det da. Hører på det meste egentlig. Lite fan av metal da. Men det hører samboer på.

Hmmm.. rock av forskjellig slag kanskje. Hører på så mye forskjellig.

Hører på det meste, utenom opera, jazz og svensktopp låter:p

Varierer veldig, men ulike typer rock og litt metal er vel den beste musikken, men liker også mykere og roligere pop, samt noe listepop og sånt, men liker det som oftest ikke før flere år etter at det var populært. Finner ofte favorittartister gjennom serier eller filmer, så mye av det jeg hører på er ting som ikke andre kjenner så mue til.

Samme her. Hos meg går det i Nightwish (gamle album med Tarja) og sangene fra Frozen nå :P

Jeg liker det meste, men har selvfølgelig noen favoritter som feks. Metallica. Men hører nok mest på radio, nrk mp3 og nrj, og det er vel listepop ;-) Eneste jeg ikke har hørt så mye på, er opera. Men jeg synes noe av det er fint da ;-)

Samme her. Hos meg går det i Nightwish (gamle album med Tarja) og sangene fra Frozen nå :P

Haha, her er det veldig lite Frozen, heldigvis. :P
Sanger med den nye vokalisten, Floor Jansen, er faktisk ikke så verst. :) Élan og Edema Ruh, for eksempel.

Metal for det meste :p Men så kan noen sanger fra hvilken som helst sjanger brilliere innimellom og :)

Back
Topp