Hvilken musikk hører dere på?

Cmilla

Gift med forumet
Bare for å bli litt bedre kjent å snakke om litt annet. Hvilken musikk hører dere på? Noen favoritter?

Her går det en god del i Metal, men liker mange andre sjangre også:)

jeg er litt sånn altetende når det gjelder musikk, jeg hører ofte på radio (radio norge og p4).

liker som regel de sangene som blir populære. eller, jeg gjorde det før hvertfall, men nå henger jeg tydeligvis ikke med lengre: sånn som den "Ring meg" med Gabrielle klikker jeg mentalt på, altså!

Jeg liker gjerne å høre på Brandi Carlile, Kings of leon, men kan også gjerne sette på Hellbillies :)

Jeg har ikke noen spesiell sjanger, men liker ikke trance, techno og skikkelig heavy metal. Ellers går det i litt forskjellig, så kan heller nevne artister jeg hører mye på:

Adele, Robyn, Tim Christensen, Timbaland, Bruno Mars, Live, Three Doors Down, One Republic, The Fray, Snow Patrol, Beyonce, Lady Gaga ++++ 

akkurat nå har eg faktiskt fått dillå på Bjørn eidsvåg, og hellbillies =) hehe =)
men er ikke så kresen i musikkveien. liker alt slags musikk fra hellbillies til korn =)

Hører stortsett på det meste som kommer forbi ørene mine jeg=) Unntatt Rap osv. Men ellers er det meste artig=) Har en litt sær musikk elsk på Shpongle og Ott=p Hehe. Hørt på dem siden jeg var 10-11år og fikk høre de fra min bror=)

Back
Topp