Hvilken morsmelkerstatning er best?

vi prøvde alle mme som finnes på markedet, og eneste hu mi tålte var Collet.. super erstatning, er den erstatningen de bruker på sykehuset vi tilhører også...

Vi brukte bare hipp. Virker søtere og tjukkere enn andre mme. Litt mere lik morsmelk :)

Vi brukte NAN for det var det eneste hun tålte frem til hun var 6 mnd. Etter det brukte vi hipp :) ferdigblandet brukte vi når vi var ute :)

På eldste var jeg innom både collett og nutramigen pga mye gulping og av de to var det colletten som var best. På minste brukte jeg kun nan så nan og collett. Brukte stort sett pulver men når minsten ble litt eldre ville han heller ha ris drikkene for dem er tjukke og søte i konsistensen,så bytta på litt :)

Sånn næringsmessig tror jeg alle er like gode :) Men det er veldig forskjellig fra barn til barn hvilken som passer best for magen. Man må bare prøve seg fram :) men jeg har fått inntrykk av at veldig mange babyer er glad i Hipp. Vi brukte mest Nan.

Jeg brukte collet til førstemann og semper til andremann.

Hipp og collett. Ferdigblandet når vi var ute, og nå når han ikke vil ha varm melk lenger.

Jenta mi tålte kun småfolk sin.
Det er så forskjellig ifra barn til barn.
Heldigvis i Norge skal alle være like gode da :-)
Vi brukte og bruker kun pulver

Begge mine har brukt Nan,mest pulver. Prøvde collet på nr to pga mye gulping,men det ble mye verreså gikk tilbake til nan igjen :)

Det er vanskelig å vite hva som er best for ditt barn. :) Begge våre begynte med NAN, men vi gikk fort over til Hipp pga. gulping. :)

Bruker bare ferdigblandet om det er noe vi skal, ellers bare pulver. Hadde også pulverdoseringsboks fra Tupperware! :) Den var genial

Alle er nok like "gode", men barn er forskjellig..:)
Eldstemann brukte bare Nan, mens de to andre vil ha Collett... Pulver..:)

vi prøvde alle mme som finnes på markedet, og eneste hu mi tålte var Collet.. super erstatning, er den erstatningen de bruker på sykehuset vi tilhører også...
Den brukte vi og:-) alle mine har likt den og ikke hatt problemer med den:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

De to eldste fikk collet, den fikk de minst magevondt av.

Vi har prøvd flere. NAN fikk ho vondt i magen av, Collett gulpa ho masse av, Semper kasta ho opp av, men HIPP var perfekt og den har vi brukt i et år og bruker 3 fortsatt til kveldskosen hennes.
Bruker kun pulver og alltid gjort det :)

Back
Topp