hvilken morsmelkerstatning er best?

soda

Flørter med forumet
jeg bruker collett men på sykehuset i kristiansand bruker de nan. var på butikken her om dagen og da sa de at coop kjeden ikke ville ta inn mer collett.de visste ikke grunnen men i en annen butikk i coop kjeden hadde de ikke hørt noe om det. økologisk skal jo være bra av alt av mat, men hørt at unger ikke blir mette av den melken. har dere noen erfaringer?

Mine barn har gulpa MYE av Nan,så her har det gått i Colett!
Ikke prøvd de andre typene...
Men alle barn er forskjellige,så ville prøvd over en periode med de forskjellige typene- og valgt den barnet selv virka mest fornøyd av![;)]

jeg brukte nan først men det gulpet han også mye av. har ikke hatt noen problemer med collett men hvis de skal slutte med det så vet jeg ikke hva jeg skal gå over på. hvis han gulper av nan og økologisk blir ingen mette av. heldigvis er det ikke lenge igjen men venter en/ei til og lurer på om dere har hørt noe om det med collet? har dere noen erfaring med økologisk? kjedelig å gi det til en nyfødt unge for jeg kjenner jo ikke alle tegnene fra ungen med en gang og kjedelig hvis ungen skal være sulten hele tiden eller ikke få i seg det han skal.

har to venniner som har prøvd det og begge klaget på den. de sa at de ikke ble mette av den.

Har ikke hørt at colett skal bli borte,må isåfall bare være fra coop kjeden- de kutta jo ut pampers bleier og. Er jo en selvstendig kjede og vil vel ha mest mulig egne merker i lageret!
Men vi har jo flere forskjellige butikker,og colett er godt likt av andre- så kan ikke tenke meg de andre kutter ut...
Ang den Hipp erstatninga,så har nok ikke jeg hørt noen enda som har vært fornøyde med den- så her vil nok ikke den være et valg uansett!

Her er det Hipp som er den beste for Frida. Hun gulper fryktelig av NAN og Collett lukter ille. Hippen holder hun veldig godt på. Frida blir veldig mett av Hipp, mer enn når hun får NAN. Tror kanskje dette er litt forskjellig fra barn til barn. Frida liker alle produktene fra Hipp.[:)]

Bruker collet her.. Elias fikk så vondt i den lille magen sin av NAN...

coop sin økologiske mme
Her er det Collet! Nan ble bare vondt i magen melk det!

jeg har bare brukt nan og den er jeg kjempefornøyd med

Har heller ikke brukt noe annet, men jeg tror junior gulper av nan. Skal prøve hipp neste gang.

Back
Topp