hvilken morsmelkerstatning bruker dere?

båtvik

Andre møte med forumet
vi har prøv flere typer morsmelkerstatning og funnet ut at jenta vår tåler best Småfolk mme.
hvilken mme bruker dere og hvorfor?
og i hvilke butikker får dere tak i dem?
sliter noe fryktelig med å få tak i småfolk mme 1 her i oppdal. kanskje det er noen av dere som bor selv i oppdal og selv bruker småfolk 1 til ditt barn???
er så frustrert over kundeservicen i butikkene her. skriver denne tråden for å få ut litt frustrasjon og kanskje litt hjelp/råd av andre i min situasjon.....

frustrert mor til malin på 2 mnd som trenger mat.........

Jeg brukte Nan i begynnelsenm har prøvd Hipp og bare for å prøve. Går nok tilbake til Nan siden det er billigere og snuppa liker og tåler begge to.

Men så får hun ikke så mye da...maks 2 dl om dagen, resten ammer jeg.

Her har de alle merkene på Rema 1000. Hipp, Småfolk, Collet, Nan...har jeg glemt noen?

ja d skal egentlig ha alle merkene på rema1000 her å men d har di ikke nei.
har purret på di i over 14 dager no, men di er lite service-innstilt virker det som, di får iallfall ikke inn småfolk.

Her går det i nan. Det har de på alle butikkene her. Hos oss har Coop Obs! alle merkene i allefall.
Men ja, Rema er lite sericeinnstillt[&:]

skal jeg kjøpe noen for deg og sende i posten??
[:)][:)]

Sverger til Collet jeg.

Kjøper på Rema 1000[:D]

Sverger til Collet her. Prøvd hipp og nan men HUFF

Vi begynte med nan, men han fikk så hard mage av det, og det hjalp ikke med malt oppi heller.
Gikk over til hipp og det funker veldig bra med litt malt oppi noen av flaskene.
Det pleier ikke å være noe problem å få tak i, men i går var jeg på Meny og handlet og der hadde de bra utvalg av mme, de hadde til og med ferdigblandet hipp, det har jeg aldri sett før, trodde bare det var nan som hadde ferdigblandet.

ORIGINAL: Malin A

Sverger til Collet her. Prøvd hipp og nan men HUFF

SIGN[:D] 

har brukt både hipp og collett,men nå bruker vi nan. Men tror vi skal bytte merke igjen,for hun blir så hard i magen noen ganger pluss at hun bæsjer mye skjeldnere.

Prøvde først med vanlig nan, men virket som om han fikk veldig vondt i magen av den. Gråt ihvertfall mye og presset mye uten at noe kom ut. Når bæsjen først kom så var den grønn og illeluktende....
Så nå bruker vi nan ha1, men den må man jo på apoteket for å kjøpe... Kjøpte inn et lager av den i dag, da det var halv pris på apoteket. Så får vi se når det er slutt på alle pakkene om vi evt. prøver et av de andre merkene....

ORIGINAL: Betsymor

Prøvde først med vanlig nan, men virket som om han fikk veldig vondt i magen av den. Gråt ihvertfall mye og presset mye uten at noe kom ut. Når bæsjen først kom så var den grønn og illeluktende....
Så nå bruker vi nan ha1, men den må man jo på apoteket for å kjøpe... Kjøpte inn et lager av den i dag, da det var halv pris på apoteket. Så får vi se når det er slutt på alle pakkene om vi evt. prøver et av de andre merkene....

Sign. Håper den er bedre for magen[:)][:)]

det hadde vært kjempefint om du hadde sendt noen i posten ja zezamie. da hadde du vært en knupp.

JEg og hadde tenkt å prøve småfolk, men finner den ikke i nesten noen butikker her i Hønefoss heller.. *Men babyn min liker godt Hipp og da, så bruker det. Har heller aldri sett ferdigblandet hipp? Det hadde jo vært no av og til faktisk.. :) Nan likte han ikke og fikk vondt i magen av. Det er jo synd, for Nan har de OVERALT!

Back
Topp