Hvilken modell bæresele

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Noen som vet hvilken modell dette er på ergobaby bæresele?? Kjøpt for to år siden

ImageUploadedByBV Forum1420566763.684646.jpg

Er det stor forskjell på orginal og 360??

360 kan du bæra med ongen frå deg i tillegg :) sikkert fleire ting og, men eg e ingen ekspert :)

Ser ut som vanlig orginal ja, du bærer hvertfall på samme måte som orginal i den.
360 kan du bære framover også, men det er ikke bra for hoftene til barnet.

Ser ut som vanlig orginal ja, du bærer hvertfall på samme måte som orginal i den.
360 kan du bære framover også, men det er ikke bra for hoftene til barnet.

Kan vel sitte den veien når di blir større???

Kan vel sitte den veien når di blir større???
Det er ikke bra for hoftene, hvis du har sett et barn som henger den veien så ser det ikke veldig behagelig ut. Ergonomisk riktig skal rumpa være lavere enn knærne. Det er det ikke mulig å få til ved framovervendt bæring.
Når de blir større er det bedre å bære på rygg.

Det er ikke bra for hoftene, hvis du har sett et barn som henger den veien så ser det ikke veldig behagelig ut. Ergonomisk riktig skal rumpa være lavere enn knærne. Det er det ikke mulig å få til ved framovervendt bæring.
Når de blir større er det bedre å bære på rygg.

Oki :-) takk for svar, ikke så inni bæreverden ;)

Noen gode anbefalinger for en nybegynner da?? Må ikke være så avansert ;)
Caboo uten tvil (hvis ungen er nyfødt eller ikke født ennå). Jeg brukte den til hun ble 5 måneder, spesielt mye fra 2-4 måneder. Da var jeg helt avhengig, for hun ville ikke roe seg på kvelden. Det er et ferdig knyttet bæresjal.
Kjøpte manduca bæresele da hun var 3 måneder, men brukte den ikke noe særlig før fra 5-6 måneder. Nå er hun 10 måneder og jeg bruker den fortsatt masse.
Hvis du helst vil ha sele til bitteliten baby vil jeg anbefale angelpack. Og så ville jeg kjøpt brukt, det er unødvendig å bruke masse penger på det.

Caboo uten tvil (hvis ungen er nyfødt eller ikke født ennå). Jeg brukte den til hun ble 5 måneder, spesielt mye fra 2-4 måneder. Da var jeg helt avhengig, for hun ville ikke roe seg på kvelden. Det er et ferdig knyttet bæresjal.
Kjøpte manduca bæresele da hun var 3 måneder, men brukte den ikke noe særlig før fra 5-6 måneder. Nå er hun 10 måneder og jeg bruker den fortsatt masse.
Hvis du helst vil ha sele til bitteliten baby vil jeg anbefale angelpack. Og så ville jeg kjøpt brukt, det er unødvendig å bruke masse penger på det.

Får sjekke ut litt :-)

Akkurat passert to mnd ;)

Back
Topp