hvilken mobil har dere?

jailin

Blir kjent med forumet
og er dere fornøyd?? etter et sammenstøt med en bekk (!), så må jeg snuse rundt etter ny mobil... har siklet på den sony ericsson K610i Evening red..noen som har den? eller S.E K750i...

Har k750i.... Er ikke superfonøyd nå lenger, men har hatt den i et år nå så den begynner å bli litt "sliten"..

je har samsung sgh e530
kjempefornøyd!!!!!!!!!!

he k750i å elska den! men den e ødelagt så sambo ska kjøpe ny når han kjem fra sjøen![:D] 

lure på kass i ska ha! hmmmmmmm

Samsung et eller annet, husker ikke[&:]

Men jeg holder fast på samsungene alle fall!! Aldri hatt noen prob med de![:)]

Den har jeg og i lyse blå/silver!
Kjempefornøyd!!

ORIGINAL: Martes mamma

je har samsung sgh e530
kjempefornøyd!!!!!!!!!!

Sony ericsson z 610 i har jeg..
klapp telefon, lyse blå.. veldig fornøyd hittil, hatt den siden fredag[:D]

jeg har en samsung D600e den er super....kommer nok tilå kjøpe samsung neste gang også, det er den første telefonen jeg har hatt uten noen feil på .....hadde k750i og hadde den inne på rep 3 ganger før jeg ble lei

ORIGINAL: siggen

Nokia 6111

jeg har samsung d600, helt grei [;)] men jeg har skikkelig lyst på lg chocolate ke800.. den nye som har kommet. men vet ikke åssen det er å bruke en tlf med touhtaster. dere som har sånn type tlf, hva syns dere om touchtaster. funker det like greit som med vanlige taster? [:)]

Nokia 6111, rosa[:D] Er ganske fornøyd med den jeg. Hadde en Samsung, som jeg var veldig fornøyd med, men den tålte ikke å dette i badegulvet[8D]

nokia 7390[:)]   super fornøyd!!! Rosa å fin[:)]

jeg har rød nokia..ehhh.. ja.. klapptelefon!!! hehe
kjempe fornøyd!
fikk av sambo i bursdags gave i fjor!

Nokia 7390

Back
Topp