hvilken mobil er ALLER BEST?:)

LilleLavendel

Forumet er livet
Jeg vil ha iPhone, men har absolutt ikke råd til den akkurat nå. Den kommer på ca 4000 med det abonnementet jeg vil ha. Ser på HTC Desire og lignende,- er den bra? Hvilke andre touchtelefoner kan dere anbefale meg?:) Liker at de ikke er så "plastikaktige" og lette osv, liker bedre skikkelig metall,- tunge, men tynne liksom...:)

Jeg vil si iPhone, men det hjelper deg jo ikke akkurat.. Har nettopp fått HTC på jobben, og de virker bra:)

beste telefonen nå er vel samsung galaxy s2(eller no slik) men den er vel i samme prisklasse som iphone.
Jeg har htc desire HD og er fornøyd med den.billigere om du kjøper @stor på elkjøp feks.Handler i nettbutikk,men henter i butikk etter ca 2 timer.det sparte jeg 1000 kroner på :)

må betale 249 på avbetaling + 199 i mnd for abonnementet (inkludert alt jeg bruker, aldri hatt så liten regning;)). Samsung galaxy 2 kommer da på ca 1700 kr, mens iphone kommer på 4000! Så kanskje jeg får vurdere den da!:)
Jeg har jo ikke snøring altså, men er samsungen en sånn android-tlf?

LilleLavendel skrev:
eller kan jeg bruke iphone-apper på den også?
hehe. smartæs jeg.

Kan ikke bruke iphone apper på den nei, de er kun for iPhone.

Men android telefoner har egen "appstore" 

LadyGodiva skrev:

LilleLavendel skrev:
hehe. smartæs jeg.

stemmer. har androidtelefon nå! men er galaxyen en androidtelefon?

LilleLavendel skrev:

LadyGodiva skrev:

LilleLavendel skrev:
hehe. smartæs jeg.

stemmer. har androidtelefon nå! men er galaxyen en androidtelefon?

mener den er det ja.har kommet veldig godt ut i tester hvertfall:)

Galaxy s2 er en android telefon ja :) Har nettopp fått den, og er veldig fornøyd jeg iallefall :)

Monsoon skrev:
Galaxy s2 er en android telefon ja :) Har nettopp fått den, og er veldig fornøyd jeg iallefall :)

Samma her=)

Galaxy s2, uten tvil ! Hatt den siden juni engang og er superfornøyd !

Back
Topp