Hvilken mme er best?

Bizarre

Glad i forumet
Jeg vurderer å bytte mme-merke ettersom småen her sliter veldig med magen.
Vi har brukt NAN HA1 frem til for noen dager siden da vi gikk over til vanlig NAN1.
Har tenkt å se det an litt til frem til jeg har brukt opp den pakken jeg har stående i skapet, men blir det ingen bedring da vil jeg prøve noe nytt.
Men er veldig usikker på hvilket merke jeg bør bytte til?
Andre som har hatt samme problem med magetrøbbel og merka bedring etter mme-bytte?
Hvilken type mme fikk dere isåfall best resultater av, og hvor lang tid etter mme-bytte merka dere bedring?

Her får han kjempevondt i magen og gulper av NAN men ingen problemer med HIPP! Slik var det med storebroren også. Men har du prøvd å ha malt i da? Det hjelper jo på magen også [:)]

Her hadde hun også vondt i magen av vanlig Nan, gikk over til Collett og hun ble bedre etter første flasken!
Vet veldig mange som har hatt god virkning mot vond mage ved å gå over til Collett :)

Vi har gått tilbake til Nan nå, for det er trossalt ganske billigere og nå går det bare godt [:)]

Har aldri brukt NAN, men brukte Collett til å begynne med. Nå bruker vi Hipp [:)]

ORIGINAL: LilleKnott

Her hadde hun også vondt i magen av vanlig Nan, gikk over til Collett og hun ble bedre etter første flasken!
Vet veldig mange som har hatt god virkning mot vond mage ved å gå over til Collett :)

Vi har gått tilbake til Nan nå, for det er trossalt ganske billigere og nå går det bare godt [:)]

Samme her, bortsett fra at vi ikke har gått tilbake til nan:p hadde vel kanskje gjort det om vi ikke hadde fått collett gratis :D

det går ikke an å si hva som er best, alle unger er forskjellige.
Lille M tåler NAN kjempe godt, slik at jeg aldri har prøvd noe annet [:)]

Back
Topp