Hvilken mme bruker dere?

Her bruker vi nan, og han drikker ca. 6-800 ml, og driver med grøt-tilvenning :) Han er ikke så veldig gira på grøten ennå ;) Hvilken type bruker du?

Mm her men har begynt med hirsegrøt. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ammer enda så vet ikke hvor mye hun får i seg men trur det begynner å avta litt. Særlig på den ene siden som hun nesten ikke spiser fra lengre.. Pumper der i ny og ne. Men hun virker fornøyd med den ene så får holde så lenge det holder. :) Her får hun grøt morgen og kveld, bruker Hipp grøten. Ammer først. Spiser ca halv porsjon. Ellers får hun litt frukt i løpet av dagen. Er kjempe intressert og glad i mat. Går som en drøm. :) Gaper etter min mat også når jeg spiser og hun sitter på fanget. :p

Hvordan gjør dere med grøten? Blander dere etter pakka? Jeg bruker 5 skjer i stedet for 6. Syntes den blir veldig tykk med 6. Begynte tynnere for ca 1 måned siden. Blander også med litt sviskemos/saft.

nan2, og to grøt måltider og et fruktmos og melk måltid.

Bruker NAN2 og han får vel i seg mellom 360 og 500 ml til dagen. Spiser da fast 2 grøtmåltider + 1 måltid med middagsglass. + Litt fruktmos. Drikker vann til alle fast føde måltidene..

Her bruker vi nan2, for vel tilsammen rund 700ml på døgn. og da får han fast føde og vann.

hipp 1 og hun drikker så mye hun vil ha

Back
Topp