Hvilken mme bør vi kjøpe?

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Jeg har vært å tappa en abcess pga brystbetennelse idag, og burde ikke amme på det brystet de første dagene i følge legen, og har ikke nok på kun det ene, så hvilken erstatning anbefaler dere? :)

Å nei, måtte det tappes på nytt? For noe bais.

Nå har vi kun brukt melkefri mme til storesøster. Men vet mange anbefaler både Hipp, Semper og Collett. Det fine med Hipp er at du får ferdigblandet porsjonspakker om du ikke behøver så mye. :)

Å nei, måtte det tappes på nytt? For noe bais.

Nå har vi kun brukt melkefri mme til storesøster. Men vet mange anbefaler både Hipp, Semper og Collett. Det fine med Hipp er at du får ferdigblandet porsjonspakker om du ikke behøver så mye. :)

Det måtte det gitt.. Slapp unna dren og kateterpose og den møkka der da heldigvis. Nå stakk han bare inn en nål og fikk ut 10 ml med puss. Fortsatt en kul der da, som han mente var betent vev, men jeg tror nok ikke det bare er så enkelt, så det fyller seg nok opp igjen vil jeg tro :p Skikkelig vimsete lege..

Mannen fant noe Nan på butikken her, så vi får prøve det :) Om ikke det funker får vi prøve de andre :) Gleder meg til å amme normalt igjen altså! Den siste mnd har vært skikkelig dritt!!

Det måtte det gitt.. Slapp unna dren og kateterpose og den møkka der da heldigvis. Nå stakk han bare inn en nål og fikk ut 10 ml med puss. Fortsatt en kul der da, som han mente var betent vev, men jeg tror nok ikke det bare er så enkelt, så det fyller seg nok opp igjen vil jeg tro :p Skikkelig vimsete lege..

Mannen fant noe Nan på butikken her, så vi får prøve det :) Om ikke det funker får vi prøve de andre :) Gleder meg til å amme normalt igjen altså! Den siste mnd har vært skikkelig dritt!!
Uff ja, det skjønner jeg. Du ble liksom maks uheldig plaget. Alle andre med brystbetennelse kan bare legge seg i forhold...ikke den konkurransen man vil vinne da men. :o :P

Får håpe antibiotikaen gjør susen denne gangen!

Uff ja, det skjønner jeg. Du ble liksom maks uheldig plaget. Alle andre med brystbetennelse kan bare legge seg i forhold...ikke den konkurransen man vil vinne da men. :eek: :p

Får håpe antibiotikaen gjør susen denne gangen!

Ja altså, jeg har snart lest alle forum og diskusjoner som finnes med folk med brystbetennelse, kuler, tette melkeganger osv, men samtlige har jo fått løst det opp. Her sitter jeg, med abcsess nr 2, og kulen er nå like stor og vond som før tømming idag.. Fml, hva har jeg gjort for å fortjene dette ? :p

Ja altså, jeg har snart lest alle forum og diskusjoner som finnes med folk med brystbetennelse, kuler, tette melkeganger osv, men samtlige har jo fått løst det opp. Her sitter jeg, med abcsess nr 2, og kulen er nå like stor og vond som før tømming idag.. Fml, hva har jeg gjort for å fortjene dette ? :p
Jeg har heller ikke hørt om noen som har blitt så ille plaget før. Tor du rett og slett er maks uheldig. ;)

Jeg har heller ikke hørt om noen som har blitt så ille plaget før. Tor du rett og slett er maks uheldig. ;)

Noe må det vel være ja, siden jeg har fått en så snill og enkel unge :p

Jeg har aldri brukt noe annet enn NAN på mine barn. Den er lettest tilgjengelig i butikk.

Ja mannen kjøpte noen ferdigblanda pakker i går, så lille fikk en flaske med det i natt, og de virka helt supre når de bare skal brukes en liten periode :)

Ingen problemer med magevondt el noe med ferdigblanda NAN her i gården ☺ hender ho får ei flaske med det hvis papsen er alene med ho eller det er helt skvær tomt i puppene på kvelden.

Takk for tips damer :) Ferdigblandet nan har funka bra disse dagene, men nå gleder jeg meg til å få amme normalt igjen :)

Back
Topp