Hvilken merkelig ting gjorde ungen i dag?

Virrehøna

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
På butikken i dag, fikk min 2åring lov til å gå med sånn liten handlevogn. Helt til han tok et stort jafs av en rå blomkål i butikkhyllen...

Dette fikk meg til å tenke på alt det merkelige de ungene gjør. og det er jo ikke bare hos meg vel??
Hva har din gjort i dag eller i går eller forrige uke? Do tell!

Eldste på 6 år Har tannbørste med sugekopp på skaftet, denne satt hun med tannbørsten på oppå toalettlokket i går kveld etter å ha pusset.. jeg plokket av å satt på plass, senere måtte jeg plukke den av igjen før jeg la meg. Skjønner ikke helt hvorfor.. o_O

Min ene sa plutselig i dag " Mamma, om 7 år bor vi ikke sammen lenger, for da er jeg 18 år, og du må bo heeelt alene, men da slipper du å stå opp klokka halv syv"

Jammen okai da, tenkte jeg..

Sa han skulle flytte til Sverige igår når han ikke fikk brus etter middag:troll:

Min ene sa plutselig i dag " Mamma, om 7 år bor vi ikke sammen lenger, for da er jeg 18 år, og du må bo heeelt alene, men da slipper du å stå opp klokka halv syv"

Jammen okai da, tenkte jeg..

Oioi, ja. Når barna flytter ut så kan foreldrene sove så lenge de vil. Kjekt :D

Mi på 13 mnd skal ha på seg blåsokker som mamma når jeg leverer på morgenen. Det er hver dag, plopp ned på rompa og prøver å ta de på selv. 3 åringen min, han skal ikke ha sånne oupper som pappa. Han skal nemlig ha sånne som mamma. Jaha tenkte jeg, greit å vite[emoji87]

Lagde modelleire-stuing... Hehe
Det vil si at hun slang modelleire i stekepanna hvor vi hadde soppstuing [emoji14]

Min 10 åring og meg var på foreldresamtale på skolen i dag..
lærer; du fulgte ikke helt med da vi gikk gjennom en oppgave på tavla i dag. Var det vanskelig? Var du ukonsentrert? Siden du spurte meg om hjelp etterpå, da dere skulle begynne å jobbe?
Sønn; for å være helt ærlig... det handler litt om interesse.

Haha! Han synes det var uinteressant..

Lærer og meg så på hverandre, og prøvde ikke le

lærer; du fulgte ikke helt med da vi gikk gjennom en oppgave på tavla i dag. Var det vanskelig? Var du ukonsentrert? Siden du spurte meg om hjelp etterpå, da dere skulle begynne å jobbe?

Ha ha:D

Haha, for en herlig kommentar [emoji23][emoji23]

Diskuterte bil med min sønn på 5 år idag.
Meg: Bilen er 17 år, altså ganske gammel og jeg har hatt den fra den var 13 år.
5 åringen: var den liten da? Logikk er så mangt

Min mellomste datter på 21 mnd gjør mye rart hele dagen. Gjør seg til og går som en gammel mann. Dypper smokken i vannskåla til hunden. Henter tørrfôr til hunden, gir han halvparten, gjømmer seg under bordet og stapper innpå *grøss*.

Min snart 2 åring tok ett jafs av en 6 pakning med epler når han satt i handlevogna i dag. Plastikk og alt i munnen [emoji28]

Lillesøster på 1,5 stjal pakken med chili, fikk opp plastikken og jafset ivrig ivei mens hun sa nam! Storesøsteren på 3,5 kunne fortelle at plommpelilom. Han går litt i hennes barnehage og litt i en annen og hun kan være mammaen hans :D

Ååååå for ett herlig ærlig svar!

Jeg ble overfalt av lillejenta på 17 måneder i dag. Hun skulle absolutt kysse meg på munnen. Ble jo klissvåt :hilarious:

Jeg ble overfalt av lillejenta på 17 måneder i dag. Hun skulle absolutt kysse meg på munnen. Ble jo klissvåt :hilarious:
Frøkna her kom med munnen åpen mot meg da jeg satt på gulvet med dem, ble redd for at hun skulle bite (hun har en tendens til å prøve på det når hun er overtrøtt). Men endte med en tunge som sleiket meg fra kjeve og opp til panna :hilarious:

Back
Topp