Tenker at matboksen bør romme minst to brødskiver og ha et ekstra rom til frukt + gå i oppvaskmaskin. Hva synes du er viktigst med en matboks? Hva er din favoritt og hvorfor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker at matboksen bør romme minst to brødskiver og ha et ekstra rom til frukt + gå i oppvaskmaskin. Hva synes du er viktigst med en matboks? Hva er din favoritt og hvorfor?
Blafre har en matboks med et stort rom, og to små, hvor det er plass for feks frukt i ene rommet og en yoghurt i andre rommetTenker at matboksen bør romme minst to brødskiver og ha et ekstra rom til frukt + gå i oppvaskmaskin. Hva synes du er viktigst med en matboks? Hva er din favoritt og hvorfor?

Enig.Sistema har vi gode erfaringer med. Robuste, lan vaskes uendelig antall ganger i oppvaskmaskin og med flere rom inni matboksen. De har flere ulike varianter, ulike størrelser og med ulike inndeling. Sønnen min bruker fremdeles slike og han går på ungdomsskolen. Brukt slike i mange, mange år.
Tja, tåler ikke oppvaskmaskin så godt synes jeg. Vi har en som forandra formen etter oppvaskmaskin.Blafre har en matboks med et stort rom, og to små, hvor det er plass for feks frukt i ene rommet og en yoghurt i andre rommettåler oppvaskmaskin.
https://www.blafre.com/privat/matboks-plast-treroms-bjorn-gronn?nosto=nosto-page-category1
Jeg likte ogaå godt clip fresh sinI vår bhg vil de ha frukt for seg selv i egen boks. Vi bruker Clip Fresh fra kitchn. Den rommer godt og lokket sitter godt på!![]()
Jeg likte ogaå godt clip fresh sinmange forskjellige størrelser å velge i, liker beholderene inni som kan tas inn eller ut alt ettersom hva du skal putte i og ikke minst at lokket faktisk sitter på. Synes for mange av matboksene jeg har prøvd har så dårlige lokk. Opplevd flere ganger at mat er ødelagt fordi lokket har gått opp:/