Hvilken mat og middagsrett(er)

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Spiser dere om dagen? Er så lite som frister, Synes jeg[emoji54]

Går mye i brødmat (for enkelhetens skyld), litt salater, yoghurt og enkle middager som supper, wok eller wraps. Er i en litt stressende periode, så alt som går kjapt og er enkelt å lage er gull:D Prøver å få inn litt forskjellige grønnsaker i måltidene mine, for kjøtt smaker ikke så godt lengre, synes jeg..

Lite som frister her og. spiser stort sett brød med ost og skinke. Spiser middag med resten av familien, men blir lite jeg spiser..

Her er middagslysten stor men fader så matlei!!:) ble hjemmelaget pasta carbonara idag. Så blir det en del hamburger, taco , kjøttboller, kjøttkaker ,fiskepinner, pannekaker for å berge humøret på barna:) spiser mye sodd , wok , fiskegrateng, svinestek, lammelår ,mye kyllingfilet i wok eller gryter , eller i pitabrød , kyllingsalat , veldig glad i søtpotet så det passer liksom til alt for tiden :hilarious: er hekta på sushi og quasedillas:) er ALT FOR glad i mat men samtidig matlei:hilarious:

Er så matlei, ingenting frister. Det hjelper litt at samboeren lager, men mat er generelt kjipt for tida. I dag er ikke samboeren hjemme, da ble det skive til middag og knekkebrød til kvelds. I morra reiser vi på pastaresturant, det frister stort sett ok - så lenge jeg ikke må lage det.

Her blir det mye avokado og gule epler. Lagte horn med ramsløksmør i dag og egentlig elsker jeg det, men jeg ble kvalm bare av lukten, så mannen fikk ha dem for seg selv.

Det er seriøst ingenting annet som frister enn kinamat, men kan ikke spise biff chopsuey hver dag heller lissom[emoji85] Sov dårlig i natt og kjenner jeg er kvaaaalm. Legge seg snart vel?!

Det er seriøst ingenting annet som frister enn kinamat, men kan ikke spise biff chopsuey hver dag heller lissom[emoji85] Sov dårlig i natt og kjenner jeg er kvaaaalm. Legge seg snart vel?!
Kinamat er godt! Jeg kunne forresten gjerne spist sushi hver dag også, men det er for dyrt... kan ikke ha helt tom lommebok når babyen kommer heller, liksom, i alle fall ikke pga mors cravings :D

Legge seg høres lurt ut, det tror jeg jammen meg jeg skal også. Zzz... god natt!

Har tilnærmet lik null matlyst... hvertfall middag! Usj....
Men kan enkelt småspise annet usunne ting!

Veldig lite mat som frister, orker ikke lukta av kjøleskap så holder pusten hver gang jeg må hente noe der. Spiser mye epler, pærer og gulrøtter om dagen da jeg er småsulten, for det er det eneste som frister [emoji85]

Har tilnærmet lik null matlyst... hvertfall middag! Usj....
Men kan enkelt småspise annet usunne ting!
Har ingenting som frister her heller! Kun evt kinamat.. usunne ting har jeg ikke lyst på heller[emoji20]

Har ikke lyst på noe. Var en periode jeg cravet kokte grønnsaker og blomkål-/aspargessuppe men akk nei.

Har lyst på ordentlig sushi da, men som noen sa: det er for dyrt til å spise hver dag (den jeg lager selv er ikke god nok) og dessuten må jeg kjøre 1/2 time for å få tak i, og det orker jeg ikke :grumpy:

Misunner dere nesten, jeg har lyst på absolutt alt [emoji23] blir fort mett, så stopper seg heldigvis litt selv, ellers ville jeg vært mange kilo tyngre nå. Blitt mye salater og grillmat i det siste, og heldigvis fått tilbake lysten på fisk, så spiser det minst to ganger i uken.

I dag spiste jeg makaroni og ketchup til middag (spiste før jeg henta ungene, kan ikke la dem se mor spise sånt tomgods). Barna og far fikk fiskeboller i hvit saus med poteter og gulrøtter. Heldigvis ingen rester :wtf:

Fiskegrateng er godt! Med smør over, raspa gulrøtter og appelsinbåter ved siden av.

Ellers er salater i alle varianter en innertier. Sjessen på kyllingsalat for øyeblikket.

Back
Topp