Hvilken mat/drikke smaker plutselig forferdelig?

HildeFraNordSør

Forumet er livet
August 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Sensommerskattene 2023
Tanken på å drikke cola uten sukker er plutselig fullstendig latterlig. :hilarious:

Jeg er vanligvis en STORSLUKER av kaffe, men nå klarer jeg nesten ikke smaken av det - utrolig merkelig, men like greit! :laughing002

Her har det gått dårlig med julematen :wtf: og kaffe er ikke aktuelt nå, er vanligvis veldig glad for morgenkaffen spesielt :hungover: men er generelt uggen og kvalm gjennom dagen, så er mye mat som enten frister eller ikke sånn sporadisk :happy3

Her har det gått dårlig med julematen :wtf: og kaffe er ikke aktuelt nå, er vanligvis veldig glad for morgenkaffen spesielt :hungover: men er generelt uggen og kvalm gjennom dagen, så er mye mat som enten frister eller ikke sånn sporadisk :happy3
Samme, har blitt "tilfeldig kresen". Som om det til ethvert tidspunkt kun er én ting jeg kan spise.

Kaffe og Pepsi Max smaker helt annerledes enn det pleier, og jeg som ELSKER det sånn egentlig… o_O Også er det mye som jeg ikke har lyst på som jeg var glad i før… heldigvis en del usunne ting, men også sunne.. og mange rare lukter som egentlig luktet godt før, som jeg ikke klarer nå.. blir kvalm..:depressed:

Julemat, sterk luktende mat generelt og kaffe frister ikke. Er utrolig kresen for tida lite som frister mange ting som bare gjør meg kvalm bare ved tanken :shifty:

Har ikke noe jeg har smakt til nå som smaker forferdelig. Men har mistet lysten på kaffe og taco, og orker ikke tanken på mer julemat. Syns ikke mat som er mye stekt og matost er noe godt. Samme med krydret mat. Blir uvel av det. Frister med sushi, frukt og surt godteri. Og har lyst på lakris…

Noen som synes det er vanskelig å få i seg drikke? Jeg må tvinge i meg, men blir jo langt under én liter pr dag, så føler jeg blir gradvis dehydrert.

Back
Topp