Hvilken mascara er God

S@ra

Elsker forumet
Og som man får fyldige vipper av?   [:D]

Egentlig synes jeg at alle mascara'er er like.... Tror det har mest med KOSTEN å gjøre.

ORIGINAL: Grete71

Egentlig synes jeg at alle mascara'er er like.... Tror det har mest med KOSTEN å gjøre.

*poff*

syns diorshow klumper noe sinnsykt!

Føler virkelig folk har forskjellig smak når det gjelder mascara. Det som andre anbefaler til meg, funker ofte ikke, mens hvis jeg synes noe er kjempebra, er de ikke nødvendigvis enige. Så min erfaring er at man bare må prøve seg fram, altså.

Er dog veldig fornøyd med Sensai 38 grader. Det er den beste mascaraen jeg har brukt, tror jeg.

ORIGINAL: Marlu

lancome hypnose eller lancome oscillation (?) den vibrerer ihvertfall!- litt vanskelig i begynnelsen, men øvelse gjør mester!

vibrerer? hvordan da?

Helena Rubinstein, Lash Queen - den har overtatt plassen i skapet etter dior show blackout [:D]

YSL Mascara Faux Cils | Yves Saint Laurent

ORIGINAL: Kattekvinnen

Masterpiece fra MaxFactor, faktisk [;)]

Enig i denne. Brukte kun Diorshow blackout før, men ble forelsket da jeg prøvde denne[:)]

ORIGINAL: tuppamaara

Diorshow!

Dior sin Blackout! Love. <3

ORIGINAL: 3barnsmamsen

ORIGINAL: Dollface

Helena Rubinstein, Lash Queen - den har overtatt plassen i skapet etter dior show blackout [:D]

jeg er ikke fornøyd med denne

Ikke jeg heller, synes vippene ble klissete og klumpete...

smakssak [:D] jeg er veldig fornøyd iallefall [:D]

smakssak [:D] jeg er veldig fornøyd iallefall [:D]

Kosten ser knallbra ut!!

Jeg vender alltid tilbake til Loreals Lash Architect, for den skiller vippene, bøyer og gir masse volum.

Prøvde LAsh Stiletto også, og den bøyde og skilte vippene masse, men var ikke så ´sterk´ i fargen hos meg, så den ville jeg helst ha brukt om jeg brukte veldig naturlig sminke den dagen. Den tåler IKKE tårer eller regn.

Maybelline, den rosa og grønne, syns jeg også kan være kjempe fin, (ikke den vannfaste), men den tåler heller ikke været i Bergen, sysn jeg.

De dyrere mascaraene har jeg også prøvd, men ingen av dem var spesielt gode for meg, så derfor gikk jeg tilbake til Lash architect.

Dette er forresten hvordan jeg opplever de, og som jeg ser folk har skrevet, så er det jo forskjellig på alle [:D]
Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd med at den mascaraen jeg liker best ikke koster så alt for masse!

ORIGINAL: Ditee

Masterpiece fra MaxFactor, faktisk [;)]

Enig i denne. Brukte kun Diorshow blackout før, men ble forelsket da jeg prøvde denne[:)]

Helt enig med dere! Disse er de eneste to jeg har fått sånne wow-falske-øyenvipper-type-sexy-effekt som jeg vil ha med. Og jeg har prøvt ganske mange.

Back
Topp