Hvilken mascara bruker dere?

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Jeg bruker denne fra Yves Rocher. Er så utrolig fornøyd med den. Får flotte, lange og fyldige vipper :thumleft Kan anbefales!
87489.jpg

vil se flere;)

Bruker vanligvis Dior Iconic. Men,ville prøve noe nytt.
Bruker en fra Loreal som heter Volume Million Lashes. Veldig fornøyd :)

Bruker vanligvis Dior Iconic. Men,ville prøve noe nytt.
Bruker en fra Loreal som heter Volume Million Lashes. Veldig fornøyd :)

Har prøvd den, det er den i gull, sant? Jeg var ikke fornøy. Funka ikke så bra på mine vipper. Jeg har korte veldig bøyde vipper, så det er kanskje grunnen:p

Ja,i gull.. Hvis jeg jobber litt med den,får jeg både tykke og lengre vipper:) Men,tar noen minutter og litt frem og tilbake:D

Hm... JEg husker ikke :p

Ja,i gull.. Hvis jeg jobber litt med den,får jeg både tykke og lengre vipper:) Men,tar noen minutter og litt frem og tilbake:D

Ha ha, den ville rett og slett ikke jobbe med meg, tror jeg;) Godt den funker på deg og gjør dine vipper flotte:D

Maybelline falsh lashes volume express tror jeg den heter. Bruker å bytte mascara type etter noen måneder for å få litt variasjon. xsmile3

Yves saint laurent, mn bytter litt:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Ja, jeg har akkurat bytta til den fra yves rocher:)

Bruker Helena Rubenstein ett eller anna :p Den er i gull iallfall! Kjøpte den til bryllupet i sommer, kan vanligvis ikke bruke 350kr på en maskara men da gjorde jeg det ;) Er ikke noe fornøyd med den fordi den klisser på concealeren slik at jeg får pandaøyne o_O Noen tips til maskaraer som ikke smitter over på concealer??? Må nesten ha det om dagen for å skjule blå ringer etter alt for lite søvn :p

Bruker Helena Rubenstein ett eller anna :p Den er i gull iallfall! Kjøpte den til bryllupet i sommer, kan vanligvis ikke bruke 350kr på en maskara men da gjorde jeg det ;) Er ikke noe fornøyd med den fordi den klisser på concealeren slik at jeg får pandaøyne o_O Noen tips til maskaraer som ikke smitter over på concealer??? Må nesten ha det om dagen for å skjule blå ringer etter alt for lite søvn :p

He he, min sitter der den skal, men om den smitter over på concealern aner jeg ikke:)

Jeg bruker først den hvite fra dior for å bygge opp vippene (når jeg gidder) også bruker jeg maxfaktor sin, men husker ikke va den heter :P den er sort og med en litn gullkant der hvor børsten skrus av...maxfaktor master piece tror jeg kansje ;)

Har lyst å kjøpe Dior sin som heter diorshow new look....meeen kommer aldr på og kjøpe den når jeg er i byen :P kansje jeg må bare bestille den på nett :P

Har lyst å kjøpe Dior sin som heter diorshow new look....meeen kommer aldr på og kjøpe den når jeg er i byen :P kansje jeg må bare bestille den på nett :P
Ja, det går jo ann;) bestiller som oftest klær og diverse på nett selv:p

ja, det er farlig å handle på internett....er så enkel ;) går en del penger på det :P

Back
Topp