Hvilken Mascara anbefaler du?

Ju9ta

Forumet er livet
Trenger ny mascara, og tenkte jeg sku prøve no nytt..[:)]
Liker de "gammeldagse" børstene, men de er med eller mindre på vei ut av markedet nå merker jeg.

Nå er jo de med "små kuler" frampå, eller så er de gummiaktige frampå..

SÅH,hvilken anbefaler du ??[;)]
Legg gjerne med bildet, så dårlig med navn..

False lash effect fra MaxFactor, helt klart [:)]

Lash Stiletto [:)][:)]
Jeg har ganske lange vipper da, men de er så lyse på tuppene at de ser korte ut, men med denne får jeg lange og fyldige vipper! Så glinser den litt ekstra[:D] Klumper heller ikke om jeg tar på alt jeg skal før den tørker[:)] Dyr er den heller ikke!

YSL!
de har av den gammeldagse typen[:D]

ORIGINAL: Frøken S

Jeg har ganske lange vipper da, men de er så lyse på tuppene at de ser korte ut, men med denne får jeg lange og fyldige vipper! Så glinser den litt ekstra[:D] Klumper heller ikke om jeg tar på alt jeg skal før den tørker[:)] Dyr er den heller ikke!

Hvor får man kjøpt denne da? Og koster sånn ca?

[;)]

Flere?

Pulse perfection av Maybelline. Elsker den, var litt skeptisk til den vibreringa, men den funker som den skal på meg [:)]

Kan ikke å legge ut bilde..[&:]

Sverger til Masterpiece Max

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: Frøken S

Hvor får man kjøpt denne da? Og koster sånn ca?

[;)]

Cubus, Lindex, Vita ++ [:)]

Lancome Hypnose Drama, ingen over og ingen ved siden. Den koster 265 kr, men jeg hadde gledelig betalt det dobbelte. Får de herlige disney-vippene. [:D]

Max Factor False Lash Effect ;

L'oreal Telescopic Carbon Black

En kombinasjon av disse blir perfekt for min del [;)]
Først den øverste, så den den nederste! Amaaazing [:D]

ORIGINAL: Solaa

Diorshow!!!

Kanebo eller sensai som det heter nå. 38 degrees heter den. genialt. vannfast i den grad at man kan vaske den av lett som ingenting med vann over 38 grader. GOd gammeldags børste har den og. finnes i stor  og liten

Loreal Double-Extension Beauty Tubes!
Bruker også Kanebo 38C en del men Loreal sin er også slik at den kan vaskes av med varmt vann - og den er billigere. [:)]

Back
Topp