Hvilken manuelle brystpumpe?

Jellyfish

Elsker forumet
Spurte i terminforumet, men her er det vel flere med erfaring.

Har en manuell brystpumpe fra Mam på hytta, og den er jeg veldig fornøyd med. Tenker det hadde vært greit å ha en manuell en også når jeg begynner å jobbe igjen, litt mindre styr å dra på og å bruke enn en elektrisk. Noen som har erfaring og vil anbefale? Skal jeg gå for Mam en gang til, eller noe annet?

Jeg brukte weleda sin elektriske på jobb, ikke noe pes det. Synes manuell var mer styr, sitte å klemme og klemme med handa. Hadde avent, helt grei.

Har bestilt meg en ny MAM nå. Dårlig med fasiliteter til å bruke elektrisk pumpe på jobb. Gidder ikke akkurat å sitte på kontoret ned glassdør :) Jeg tenkte og at jeg aldri kom til å bruke den manuelle, men det gikk forbausende greit.

Har bestilt meg en ny MAM nå. Dårlig med fasiliteter til å bruke elektrisk pumpe på jobb. Gidder ikke akkurat å sitte på kontoret ned glassdør :) Jeg tenkte og at jeg aldri kom til å bruke den manuelle, men det gikk forbausende greit.

Du har krav på er egnet rom som kan låses som ikke er toalett.

Trengs det noen mer "faciliteter" for å bruke elektrisk enn manuell? Den går jo på batteri

Du har krav på er egnet rom som kan låses som ikke er toalett.

Trengs det noen mer "faciliteter" for å bruke elektrisk enn manuell? Den går jo på batteri

Min har ledning og kontakt. Vet jeg har krav på det, men kan ikke se det finnes noe hensiktsmessig rom i den bygningen jeg holder til. Ikke noe jeg gidder å mase med heller tror jeg. Tar jo ikke så mange minuttene hver gang.

Anbefaler ikke Avent sin, den er veldig tungvind. (Min personlige mening.)
Jeg brukte kun Medela freestyle når jeg først pumpet. :)

Hadde avent sin sist, men har fått mam sin nå. Spent på hvordan den er i forhold

Det ble en ny Mam. Som noen sa - ikke kødd med det sol funker! Tenker brystpumpe og ei flaske i en liten kjølebag med på jobb og i båten

Medela sin elektriske går jo på batteri, kan jo ikke være noe problem det på jobb? Mer styr å måtte pumpe manuelt, enn en elektrisk som du kan gjemme under genseren og bare holde på plass, så gjør den jobben?

Jeg bruker medela manuell pumpe, funker som bare det!
Prøvde med elektrisk fra både medela og avent men slipper ikke melka lett så det kommer såvidt noen dråper.

Spurte i terminforumet, men her er det vel flere med erfaring.

Har en manuell brystpumpe fra Mam på hytta, og den er jeg veldig fornøyd med. Tenker det hadde vært greit å ha en manuell en også når jeg begynner å jobbe igjen, litt mindre styr å dra på og å bruke enn en elektrisk. Noen som har erfaring og vil anbefale? Skal jeg gå for Mam en gang til, eller noe annet?

Hva med å spørre Barnas hus om råd?
De har nettmøte i morgen, men du kan allerede nå stille spørsmål nå :)

Trykk her for å komme til nettmøte

Back
Topp